Ferdinand 377 Skrevet 16. Marts, 2017 Fandme et par velskabte piger https://annoncelight.dk/showad/224896 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 16. Marts, 2017 Det kan sku ik passe en jurist . Vel gør det uden gummi. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 16. Marts, 2017 issen skrev, for 4 timer siden: Det kan sku ik passe en jurist . Vel gør det uden gummi. . Hvorfor kan det ikke det? Lyster og fantasier har da intet at gøre med ens uddannelsesniveau. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 16. Marts, 2017 Ser fantastisk ud! Skal lige ha det hele til st falde i hak. Så håber jeg at kunne deltage! Lykke ha længe stået på min ønske liste og juristen ser jo fantastisk ud også. Nogen som kan fortælle lidt om deres sidste oplevelse med de her to særlige piger ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 16. Marts, 2017 issen skrev, for 13 timer siden: Det kan sku ik passe en jurist . Vel gør det uden gummi. . Jo jo og hun elsker en creampie .......... Sperm ud over det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 16. Marts, 2017 UerfarenM skrev, for 8 timer siden: Hvorfor kan det ikke det? Lyster og fantasier har da intet at gøre med ens uddannelsesniveau. Det vildt lækkert. For pokker da .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 16. Marts, 2017 Er det noget hun fik til sidste gb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 16. Marts, 2017 Det mener jeg hun fik .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 16. Marts, 2017 Tror hun er rigtig vild! Ser frem til begge piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 699 Skrevet 16. Marts, 2017 issen skrev, for 17 timer siden: Det kan sku ik passe en jurist . Vel gør det uden gummi. . Der står ikke i annoncen, at hun er jurist, men erhvervs-jurist! (cand.jur vs. HA-jur / cand.merc.jur). Sidstnævnte er måske en anelse mere liberale end førstnævnte... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 17. Marts, 2017 Midtjyderne skrev, den 3/16/2017 at 12:58: Ser fantastisk ud! Skal lige ha det hele til st falde i hak. Så håber jeg at kunne deltage! Lykke ha længe stået på min ønske liste og juristen ser jo fantastisk ud også. Nogen som kan fortælle lidt om deres sidste oplevelse med de her to særlige piger ? Jeg har hoppet på Mia, men desværre ikke Lykke. Er der nogle der kan bidrage/har en anmeldelse af hende, måske der allerede findes en her på EG ! ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 17. Marts, 2017 Pikken skrev, for 4 timer siden: Jeg har hoppet på Mia, men desværre ikke Lykke. Er der nogle der kan bidrage/har en anmeldelse af hende, måske der allerede findes en her på EG ! ?? Jeg har skrevet ganske kort om hende i denne anmeldelse: Og broder skrev tidligere i dette link: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2.dejlige.piger 8 Skrevet 20. Marts, 2017 Hejsa Vi glæder os rigtigt meget til på onsdag, og jer jer dejlige frække fyre. Der kom på mail en kommentar omkring Lykkes alder - en havde opdaget at hun var annonceret som 26 årig, ved sit første GB, og spurgte lidt sarkastisk til hvordan man blev yngre, sagen er at der ved hendes første GB blev lavet en fejl, da hun blev beskrevet som 26 årig, vedkommende der skrev annoncen havde set forkert - hun ER 23, bliver dog 24 inden så længe. Knus Pigerne 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 20. Marts, 2017 23,24,26 år pyt pyt dejlig ser hun ud og om ca 36 timer skal jeg hende i levende live! Det blir frækt og håber et klasse arregement men det er jeg ku ikke i tvivl om da de plejer at ha styr på det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 21. Marts, 2017 Midtjyderne skrev, for 14 timer siden: 23,24,26 år pyt pyt dejlig ser hun ud og om ca 36 timer skal jeg hende i levende live! Det blir frækt og håber et klasse arregement men det er jeg ku ikke i tvivl om da de plejer at ha styr på det knep hende rigtigt godt og giv hende sperm i munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 21. Marts, 2017 Vil gøre mit bedste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 21. Marts, 2017 Glæder mig til at assistere dig på bedste vis, så de to tøser kan tage hjem en god oplevelse rigere i morgen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 21. Marts, 2017 NoSecret skrev, for 51 minutter siden: Glæder mig til at assistere dig på bedste vis, så de to tøser kan tage hjem en god oplevelse rigere i morgen! de skal kort sagt, nok få pik! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 21. Marts, 2017 Ferdinand skrev, for 36 minutter siden: de skal kort sagt, nok få pik! Kort sagt... hvis man da skal være så direkte i formuleringen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 21. Marts, 2017 Hej gutter Vil bare sige - lad være med at være skeptiske om disse tøser. De er ganske enkelt de skønneste tøser der findes og er dybt dybt seriøse. Jeg glæder mig hver gang Kys til jer lækre tøser 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 22. Marts, 2017 Søde flotte piger, god stemning og tydeligvis nød tøserne det lige så meget som mænnerne. Særligt Mia så da helt salig ud undervejs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 22. Marts, 2017 Er kommet hjem fra dette gb og må sige at mia er noget helt særlig og fantastisk var på fra første øjeblik! Hun havde næsten gang i 2-3 mænd hele tiden og nød efter min bedste overbevisning det til fulde! Jeg tog hende bagfra og at se hende fra den vinkel var da fantastisk Jeg havde selv den fornøjelse at nyde hele hendes krop flere gange i løbet af de 2 timer jeg deltog! Hun har en go krop og vil hvis jeg har mulighed for det gerne deltage med mia igen! Lykke er en stille pige med en fantastisk dejlig stram fisse og nød det også! Hun gik straks efter en pause hen til en deltager og satte sig ned og startede med at give ham et Bj! Jeg må sige at se hende få pil af de forskellig mænd var en sand fornøjelse! Sådan en dejlig pige få det hun gerne vil er dejligt! Tal til alle deltagere for at skabe en go stemning og en go oplevelse for mig! Og tak til jer to arrangørere som altid et ordenlig gb i den rette stemning! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 22. Marts, 2017 Dejlig beretning fra Midtjyderne. Godt at høre, at begge piger fik masser af pik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg