Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG VED VEJLE - ONSDAG DEN 22. MARTS MED 23 ÅRIGE LYKKE & DEJLIGE MIA PÅ 36 ÅR

Recommended Posts

Guest UerfarenM
issen skrev, for 4 timer siden:

Det kan sku ik passe en jurist . Vel gør det uden gummi. . 

Hvorfor kan det ikke det? Lyster og fantasier har da intet at gøre med ens uddannelsesniveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser fantastisk ud! 

Skal lige ha det hele til st falde i hak. Så håber jeg at kunne deltage! Lykke ha længe stået på min ønske liste og juristen ser jo fantastisk ud også.  

Nogen som kan fortælle lidt om deres sidste oplevelse med de her to særlige piger ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
issen skrev, for 13 timer siden:

Det kan sku ik passe en jurist . Vel gør det uden gummi. . 

Jo jo og hun elsker en creampie ..........

Sperm ud over det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
UerfarenM skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor kan det ikke det? Lyster og fantasier har da intet at gøre med ens uddannelsesniveau.

Det vildt lækkert.

 For pokker da ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 17 timer siden:

Det kan sku ik passe en jurist . Vel gør det uden gummi. . 

Der står ikke i annoncen, at hun er jurist, men erhvervs-jurist! ;-) (cand.jur vs. HA-jur / cand.merc.jur). Sidstnævnte er måske en anelse mere liberale end førstnævnte...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyderne skrev, den 3/16/2017 at 12:58:

Ser fantastisk ud! 

Skal lige ha det hele til st falde i hak. Så håber jeg at kunne deltage! Lykke ha længe stået på min ønske liste og juristen ser jo fantastisk ud også.  

Nogen som kan fortælle lidt om deres sidste oplevelse med de her to særlige piger ?

 

Jeg har hoppet på Mia, men desværre ikke Lykke. Er der nogle der kan bidrage/har en anmeldelse af hende, måske der allerede findes en her på EG ! ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, for 4 timer siden:

Jeg har hoppet på Mia, men desværre ikke Lykke. Er der nogle der kan bidrage/har en anmeldelse af hende, måske der allerede findes en her på EG ! ?? 

Jeg har skrevet ganske kort om hende i denne anmeldelse:

Og broder skrev tidligere i dette link:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Vi glæder os rigtigt meget til på onsdag, og jer jer dejlige frække fyre.

 

Der kom på mail en kommentar omkring Lykkes alder - en havde opdaget at hun var annonceret som 26 årig, ved sit første GB, og spurgte lidt sarkastisk til hvordan man blev yngre, sagen er at der ved hendes første GB blev lavet en fejl, da hun blev beskrevet som 26 årig, vedkommende der skrev annoncen havde set forkert - hun ER 23, bliver dog 24 inden så længe.

 

Knus Pigerne
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

23,24,26 år pyt pyt 

dejlig ser hun ud og om ca 36 timer skal jeg hende i levende live! Det blir frækt og håber et klasse arregement 

men det er jeg ku ikke i tvivl om da de plejer at ha styr på det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyderne skrev, for 14 timer siden:

23,24,26 år pyt pyt 

dejlig ser hun ud og om ca 36 timer skal jeg hende i levende live! Det blir frækt og håber et klasse arregement 

men det er jeg ku ikke i tvivl om da de plejer at ha styr på det 

knep hende rigtigt godt og giv hende sperm i munden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæder mig til at assistere dig på bedste vis, så de to tøser kan tage hjem en god oplevelse rigere i morgen! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, for 51 minutter siden:

Glæder mig til at assistere dig på bedste vis, så de to tøser kan tage hjem en god oplevelse rigere i morgen! :)

de skal kort sagt, nok få pik!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 36 minutter siden:

de skal kort sagt, nok få pik!

Kort sagt... hvis man da skal være så direkte i formuleringen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gutter

Vil bare sige - lad være med at være skeptiske om disse tøser. De er ganske enkelt de skønneste tøser der findes og er dybt dybt seriøse.

Jeg glæder mig hver gang

Kys til jer lækre tøser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde flotte piger, god stemning og tydeligvis nød tøserne det lige så meget som mænnerne. Særligt Mia så da helt salig ud undervejs :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er kommet hjem fra dette gb og må sige at mia er noget helt særlig og fantastisk var på fra første øjeblik! 

Hun havde næsten gang i 2-3 mænd hele tiden og nød efter min bedste overbevisning det til fulde! Jeg tog hende bagfra og at se hende fra den vinkel var da fantastisk 

Jeg havde selv den fornøjelse at nyde hele hendes krop flere gange i løbet af de 2 timer jeg deltog!  Hun har en go krop og vil hvis jeg har mulighed for det gerne deltage med mia igen! 

Lykke er en stille pige med en fantastisk dejlig stram fisse og nød det også! Hun gik straks efter en pause hen til en deltager og satte sig ned og startede med at give ham et Bj! 

Jeg må sige at se hende få pil af de forskellig mænd var en sand fornøjelse! Sådan en dejlig pige få det hun gerne vil er dejligt! 

 

Tal til alle deltagere for at skabe en go stemning og en go oplevelse for mig! 

Og tak til jer to arrangørere som altid et ordenlig gb i den rette stemning! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...