Hop til indhold

Recommended Posts

Var spontant forbi hende her til aften inden den lange køretur hjem. Fik først dansk og siden spansk afslutning mellem/udover brysterne. Visuelt et flot syn som var hele oplevelsen værd, 700kr. Jeg er normalt ikke til den størrelse kunstige bryster, det var faktisk først gang jeg var i kontakt med bryster i den størrelse. 

Hun var dejligt nærværende og serviceminded. Ja, hendes billeder er photoshoppede, men ikke mere end man kan forvente. Største afvigelse er hendes mave som står knap så skrapt.

Samlet set en god oplevelse. 

 

http://sexyclub.dk/girls/summer/index.php

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DBCooper skrev, for 35 minutter siden:

Hur mycket kostar en timme, vet du det?

Och hur många gånger får man komma om man väljer en timme?

Jeg kan fortælle at en time koster 2100 og så må man hos de fleste komme så mange gange man kan.. Jeg kan dog ikke specifikt fortælle om det er det samme for Summer.. Men prisen burde være de 2100 jeg ved ikke om spansk er med i prisen eller om det er en tillægsydelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan fortælle at en time koster 2100 og så må man hos de fleste komme så mange gange man kan.. Jeg kan dog ikke specifikt fortælle om det er det samme for Summer.. Men prisen burde være de 2100 jeg ved ikke om spansk er med i prisen eller om det er en tillægsydelse..

OK tack så mycket!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt Summer, fik et kæmpechok - troede det var telefondamen først...

Hun har nok de mest redigerede billeder jeg til dato har set, syntes faktisk at det er decideret frækt, at bruge billeder der stemmer så lidt overens med virkeligheden!

Hvordan hendes service er skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke var i seng med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 9 timer siden:

Jeg har mødt Summer, fik et kæmpechok - troede det var telefondamen først...

Hun har nok de mest redigerede billeder jeg til dato har set, syntes faktisk at det er decideret frækt, at bruge billeder der stemmer så lidt overens med virkeligheden!

Hvordan hendes service er skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke var i seng med hende. 

Det er desværre ofte hvad man oplever på  de danske klinikker... snyd og humbug imho. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, den 25. marts 2017 at 00:13:

Jeg har mødt Summer, fik et kæmpechok - troede det var telefondamen først...

Hun har nok de mest redigerede billeder jeg til dato har set, syntes faktisk at det er decideret frækt, at bruge billeder der stemmer så lidt overens med virkeligheden!

Hvordan hendes service er skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke var i seng med hende. 

Selvom vi normalt ikke blander os i skriverierne herinde, bad Summer os om at svare dette her til Arubas noget bitre udmelding :

Aruba, fordi du ikke var noget for mig, behøver du da ikke at blive ondskabsfuld og tarvelig! PS. Teledamer er også mennesker ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantica skrev, for 2 timer siden:

Selvom vi normalt ikke blander os i skriverierne herinde, bad Summer os om at svare dette her til Arubas noget bitre udmelding :

Aruba, fordi du ikke var noget for mig, behøver du da ikke at blive ondskabsfuld og tarvelig! PS. Teledamer er også mennesker ;-) 

Bum

Redigeret af Aruba

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 5 minutter siden:

Nej det gør i simpelthen bare ikke? I lades som om i ved hvem jeg er, og prøver at fremstille det som om jeg blev afvist af hende, Og derfor skriver som jeg gør?

Nu er sagen bare den at jeg ikke kom for at besøge hende, men den anden pige..

Men hun åbnede døren og tog imod mig da telefondamen snakkede i telefon.. Og da den rigtige tlf dame viste mig ud, så spurgte jeg hvorfor der var to telefondamer på, og fik at vide at den ene var Summer.. 

Ellers et udemærket forsøg på at sværte mig til :-)

Hovedet på sømmet, Aruba! Præcis, du ser mig, Summer, i oversize hygge/joggingtøj, og kan konkludere at mine billeder er redigeret?? Og da Dina siger nej tak til dig, spørger du mig, om jeg vil være sammen med dig - jeg siger også nej tak, da du ikke er den type gæst jeg har lyst til at hygge med. Ergo, du har set mit ansigt som er ok kønt og charmerende :-) men du har bestemt ikke set resten af mig. Hvem er ude på at sværte hvem til!?!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Udelukkende af nysgerrighed, gider ikke forholde mig til den uoverenstemmelse, men hvorfor i alverden er det Jennifer/Remantica, der svarer for Summer på sexyclub, er det samme personkreds der organiserer Romatica og Sexyclub, eller er det søster so,idarietet, eller?...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 31 minutter siden:

Nej det gør i simpelthen bare ikke? I lades som om i ved hvem jeg er, og prøver at fremstille det som om jeg blev afvist af hende, Og derfor skriver som jeg gør?

Nu er sagen bare den at jeg ikke kom for at besøge hende, men den anden pige..

Men hun åbnede døren og tog imod mig da telefondamen snakkede i telefon.. Og da den rigtige tlf dame viste mig ud, så spurgte jeg hvorfor der var to telefondamer på, og fik at vide at den ene var Summer.. 

Ellers et udemærket forsøg på at sværte mig til :-)

Og forresten, det var mig selv der fulgte dig ud. Ikke telen.

Alkoholikeren - jeg er begge steder - sexyclub og Romantica. Men sexyclub har ikke en profil herinde, så "lånte" Romanticas profil til at svare fra. Men afleverer den tilbage nu :-) Go' dag til alle

Hilsen Summer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantica skrev, for 15 minutter siden:

Og forresten, det var mig selv der fulgte dig ud. Ikke telen.

Alkoholikeren - jeg er begge steder - sexyclub og Romantica. Men sexyclub har ikke en profil herinde, så "lånte" Romanticas profil til at svare fra. Men afleverer den tilbage nu :-) Go' dag til alle

Hilsen Summer

Du har nok ret :-) 

Det var primært tøjet der gjorde at jeg troede du var telefondame, og jeg har slettet det ene indlæg (kan ikke redigere i det andet underligt nok) 

måske jeg stadig er lidt indebrændt over den platte afvisning fra den anden pige efter at have siddet og ventet, og det er gået ud over dig. Beklager :) 

 

Den tager jeg på min kappe, og ja dit ansigt er bestemt kønt og charmerende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aruba, undskyldning er helt bestemt modtaget. Og tak. Og husk, at Dinas afvisninggrundlag var jo i virkeligheden et kompliment ;-) Og skal spørge fra min og Dinas teledame om hun skal gøre mere ud af sig selv ;-):-) og Dina spørger om du ikke vil ringe herop, da hun gerne lige vil tale med dig?

Hilsen Summer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantica skrev, 1 time siden:

Aruba, undskyldning er helt bestemt modtaget. Og tak. Og husk, at Dinas afvisninggrundlag var jo i virkeligheden et kompliment ;-) Og skal spørge fra min og Dinas teledame om hun skal gøre mere ud af sig selv ;-):-) og Dina spørger om du ikke vil ringe herop, da hun gerne lige vil tale med dig?

Hilsen Summer

Det er jeg glad for! Men nej, jeres telefondame fejler bestemt ingenting heller :D Tværtimod er hun altid sød og smilende når jeg kommer hehe.

Men ja, jeg spurgte jo selv om jeg ikke måtte besøge dig, så helt galt kan det jo ikke have været (er trods alt ret kræsen) ;-):oops::lol: 
Men igen, jeg er sgu ked af at det lige gik udover dig..
Og nej, det var nu ikke det værste at blive afvist på hvis det nu endelig skulle være:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...