Hop til indhold
Guest Aalborg

Manglende respons ved PM.er

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle brødre.

Jeg har efterhånden prøvet at sende nogle PM.er til brødre, der har vist særlig interesse ved anmeldelser om GP.er, der yder diverse former for massage. Her jeg anmodet om lidt mere info om pigen, hendes ydelser og prisniveauet. De fleste af mine PM.er er da også blevet flot og godt besvaret. Tak for det brødre.

Jeg troede egentlig at vi brødre var her på EG for at hjælpe hinanden med oplysninger og for at udveksle erfaringer, MEN desværre ser det ud til, at et par enkelte brødre konsekvent IKKE reagerer på PM.er.

Jeg har her undladt at anføre hvilke brødre, men de ved sikkert selv hvem, der bliver refereret til.

Derfor er det min forventning, at vi hjælper hinanden ved en eller anden form for reaktion, måske bare, at man ikke gider ulejlige sig med at skrive et svar.

Hilsen fra Aalborg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sonofsam
Aalborg skrev, for 8 minutter siden:

Hej alle brødre.

Jeg har efterhånden prøvet at sende nogle PM.er til brødre, der har vist særlig interesse ved anmeldelser om GP.er, der yder diverse former for massage. Her jeg anmodet om lidt mere info om pigen, hendes ydelser og prisniveauet. De fleste af mine PM.er er da også blevet flot og godt besvaret. Tak for det brødre.

Jeg troede egentlig at vi brødre var her på EG for at hjælpe hinanden med oplysninger og for at udveksle erfaringer, MEN desværre ser det ud til, at et par enkelte brødre konsekvent IKKE reagerer på PM.er.

Jeg har her undladt at anføre hvilke brødre, men de ved sikkert selv hvem, der bliver refereret til.

Derfor er det min forventning, at vi hjælper hinanden ved en eller anden form for reaktion, måske bare, at man ikke gider ulejlige sig med at skrive et svar.

Hilsen fra Aalborg

 

Du er altid velkommen med PM'er!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Nej Aalborg, som I.V skriver, det kan du altså ikke forvente.

Den slags er noget man gør sig fortjent til ;)

Men min dør står nu altid åben, du skriver bare en PM.

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Anilingus skrev, for 1 minut siden:

Den slags er noget man gør sig fortjent til ;)

Huh?

Aalborg skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har her undladt at anføre hvilke brødre, men de ved sikkert selv hvem, der bliver refereret til.

Hvis det var mig, ville jeg ikke vide det.

Aalborg skrev, for 32 minutter siden:

Derfor er det min forventning, at vi hjælper hinanden ved en eller anden form for reaktion,

Der er vel ikke nogen der skylder nogen noget herinde? eller sikkert... men så er det nok i relation til Sort/Lyserød... det vil jeg ikke udelukke.

Jeg svarer på de meget få PM'er jeg får, hvis/når jeg har tid. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 minutter siden:

Altså, du kan da ikke forvente at folk har tid eller end lyst til at svare på en PB, bare fordi at de har en profil herinde? :huh: 

Hej.

Nå ikke - dem jeg har bedt om supplerende info har dog alligevel selv skrevet flere anmeldelser m.m. om det konkrete sted eller konkrete pige.

Derfor forventer jeg lidt respons fra dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 minutter siden:

Sikke en venlighed der gengældes med :shock:

TS kunne måske vælge en lidt mere diplomatisk tilgang til problemet og skue lidt ned for "forventningerne"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

TS kunne måske vælge en lidt mere diplomatisk tilgang til problemet og skue lidt ned for "forventningerne"

Tænker ikke det har så meget med forventninger at gøre, tror bare det i hans verden er alm pli at man svare. Lad os sige at dette var et forum for skamtunet biler, jeg spørger dig hvor HK din bil har, så ville jeg da håbe på du svarede på spørgsmålet. Det kommer jo selvfølgelig også an på hvad ts stiller af spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 1 minut siden:

Tænker ikke det har så meget med forventninger at gøre, tror bare det i hans verden er alm pli at man svare. Lad os sige at dette var et forum for skamtunet biler, jeg spørger dig hvor HK din bil har, så ville jeg da håbe på du svarede på spørgsmålet. Det kommer jo selvfølgelig også an på hvad ts stiller af spørgsmål. 

Hmmm hvis man har en "muskel" bil, er det så ikke en lille hemmelighed hvor mange heste den har? ;) 

Nu ved vi jo ikke hvad og hvordan TS har spurgt om i de pm´s.....

Jeg har helt klart haft oplevelser, hvor detaljerne skal blive imellem mig og pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det er sgu nok en hemmelighed, nej vi ved ikke hvad der er blevet spurgt om, jeg ved bare at jeg selv personligt ville svare hvis det er inden for rimeligt spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Sparkster.

Sorry, så ikke at TS alene skrev til hulebrødrerne.;)

Mht. GP´erne, så er sagen naturligvis en ganske anden.

Tror bare jeg vil citere et gammelt ordsprog:

"Man kan ikke eje et andet menneske, men alene gøre sig fortjent til det"

Men som jeg skrev, så står min dør altid åben, så det er jeg ikke så nærig med.

Redigeret af Anilingus
stavebørge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu opfattelse, at hvis man spørger pænt, så svarer de fleste. Nu kan jeg så se, via din profil, at du gør en del i Thai, og det kan da godt være, at her er man mere varsom med at svare på spørgsmål, der er af seksuel karakter.

Personlig vil jeg nu heller ikke svare på spørgsmål omkring ydelser, der ikke tydeligt fremgår af pigens annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Er det et stort problem?

Eneste jeg har oplevet som ikke svarer på PM er en GP. Ellers har jeg altid fået svaret de spørgsmål jeg måtte have

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen :) Dem der modtager en PM med et spørgsmål eller andet man ikke ønsker at svare på, behøver vel ikke ligefrem ignorere afsender. Man kunne i stedet takke for PM og skrive at spørgsmålet er af privat karakter eller at man ønsker at være diskret af hensyn til sig selv/GP........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undlader nogle gane at svare på PM'er, af flere grunde.
Det kan være det er et tåbeligt spørgsmål, at det ikke kommer andre ved hvordan hun stønnede, om jeg "voldbollede" hende (som han så poetisk skrev) osv.
Fordi nogen sender en PM betyder det ikke man er forpligtet til at svare på det.
Men en almindelig relevant PM svarer jeg da gerne på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Jeg undlader nogle gane at svare på PM'er, af flere grunde.
Det kan være det er et tåbeligt spørgsmål, at det ikke kommer andre ved hvordan hun stønnede, om jeg "voldbollede" hende (som han så poetisk skrev) osv.
Fordi nogen sender en PM betyder det ikke man er forpligtet til at svare på det.
Men en almindelig relevant PM svarer jeg da gerne på.

Ok, min kommentarer gik også på den slags PM (altså almindelig relevante PM'er) :) - troede ikke PM også blev brugt til skoledrenge-beskeder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...