gerog 9288 Skrevet 15. Marts, 2017 Nogen der har haft et "sygebesøg" af denne pige der kalder sig Stine / Stine2600 ? https://annoncelight.dk/showad/222114 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 15. Marts, 2017 (edited) Hvis hun reelt er sygeplejerske vil det være frækt. Uniformen, som hun poserer i, kan købes i alle sexbutikker. Redigeret 15. Marts, 2017 af Vestegnen Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 15. Marts, 2017 Hun er sygeplejerskestuderende, så måske har hun bare ikke en kittel endnu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 15. Marts, 2017 Vestegnen skrev, for 22 minutter siden: Hvis hun reelt er sygeplejerske vil det være frækt. Uniformen, som hun poserer i, kan købes i alle sexbutikker. Det var heller ikke uniformen jeg havde kigget på, men det der gemmer sig inde bagved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 15. Marts, 2017 (edited) Læs lige den sidste linie hvor hun skriver: Jeg nyder at give et godt og vådt blowjob, til det sidste, og meget mere. Måske det bliver dit sidste besøg( i dette liv), men dog at hun i så fald "holder" dig i hånden hele vejen. Snakker lige med @Borende X, om nattevagten på St. Kødlyst er udeblevet. Redigeret 15. Marts, 2017 af Anilingus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alfahun 0 Skrevet 15. Marts, 2017 Ikke at jeg har meget erfaring, men personligt syntes jeg hun var dejlig. Hun er lidt oppe i alderen men hun er ikke helt dum. Det var den første dansker jeg har bestilt. Og jeg skal have mere af hende når det bliver muligt! Goddag derude sømænd ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 15. Marts, 2017 Alfahun skrev, for 14 minutter siden: Ikke at jeg har meget erfaring, men personligt syntes jeg hun var dejlig. Hun er lidt oppe i alderen men hun er ikke helt dum. Det var den første dansker jeg har bestilt. Og jeg skal have mere af hende når det bliver muligt! Goddag derude sømænd ! Hallo, hallo, er du stadig bedøvet? Er det hvad der sker ved en "kærlig behandling" af den sygesygeplejerskestuderende, som indlægget omhandler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alfahun 0 Skrevet 15. Marts, 2017 Ved jo faktisk ikke om det er den samme dame - hende jeg kaldte hed Pernille. Men jo det er ved at være senge tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 15. Marts, 2017 Alfahun skrev, for 1 minut siden: Ved jo faktisk ikke om det er den samme dame - hende jeg kaldte hed Pernille. Men jo det er ved at være senge tid Helt OK. Blev bare helt bekymret for dig. Og så kan det da godt være, at du lige, for god ordens skyld, skulle præcisere hvad du præcis mener når du skriver: "Hun er lidt oppe i alderen men hun er ikke helt dum". Mest af hensyn til de damer herinde på EG, der endnu ikke har nået den alder, hvor de bliver "helt dumme". God aften til dig Alfahun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfrisk 0 Skrevet 18. Marts, 2017 Jeg siger bare woow en fræk tøs Mødte hende her i aftes og mums mums udenfor op af bilen og resten bliver mellem os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg