Hop til indhold
gerog

Fræk sygeplejeske søger hurtige møder - på Vestegnen

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Hvis hun reelt er sygeplejerske vil det være frækt. Uniformen, som hun poserer i, kan købes i alle sexbutikker.

Redigeret af Vestegnen
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 22 minutter siden:

Hvis hun reelt er sygeplejerske vil det være frækt. Uniformen, som hun poserer i, kan købes i alle sexbutikker.

Det var heller ikke uniformen jeg havde kigget på, men det der gemmer sig inde bagved ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Læs lige den sidste linie hvor hun skriver:

Jeg nyder at give et godt og vådt blowjob, til det sidste, og meget mere.

Måske det bliver dit sidste besøg( i dette liv), men dog at hun i så fald "holder" dig i hånden hele vejen. :D:D

Snakker lige med @Borende X, om nattevagten på St. Kødlyst er udeblevet.:D

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke at jeg har meget erfaring, men personligt syntes jeg hun var dejlig. Hun er lidt oppe i alderen men hun er ikke helt dum. Det var den første dansker jeg har bestilt. Og jeg skal have mere af hende når det bliver muligt! Goddag derude sømænd !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Alfahun skrev, for 14 minutter siden:

Ikke at jeg har meget erfaring, men personligt syntes jeg hun var dejlig. Hun er lidt oppe i alderen men hun er ikke helt dum. Det var den første dansker jeg har bestilt. Og jeg skal have mere af hende når det bliver muligt! Goddag derude sømænd !

 

Hallo, hallo, er du stadig bedøvet?

Er det hvad der sker ved en "kærlig behandling" af den sygesygeplejerskestuderende, som indlægget omhandler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Alfahun skrev, for 1 minut siden:

Ved jo faktisk ikke om det er den samme dame - hende jeg kaldte hed Pernille. Men jo det er ved at være senge tid :-D

Helt OK.

Blev bare helt bekymret for dig.;)

Og så kan det da godt være, at du lige, for god ordens skyld, skulle præcisere hvad du præcis mener når du skriver:

"Hun er lidt oppe i alderen men hun er ikke helt dum".

Mest af hensyn til de damer herinde på EG, der endnu ikke har nået den alder, hvor de bliver "helt dumme". :D

God aften til dig Alfahun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...