Hop til indhold
yahcum

Besøge flere GP på en dag / malket tør

Recommended Posts

Hej har I prøvet før at besøge flere GP på en dag fordi I kunne mærke det var et eller flere skud tilbage ?

Hvad har i prøvet ?

Jeg tænkte eksempel at prøve nogle thaier over en dag, 3 til 5 stk.

omkring Nord og Midt Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yahcum skrev, for 59 minutter siden:

Hej har I prøvet før at besøge flere GP på en dag fordi I kunne mærke det var et eller flere skud tilbage ?

Hvad har i prøvet ?

Jeg tænkte eksempel at prøve nogle thaier over en dag, 3 til 5 stk.

omkring Nord og Midt Jylland.

Er det ikke dyrt?

Jeg plejer at være fuldstændig malket for dråber bagefter besøg hos GP..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
yahcum skrev, for 3 timer siden:

Hej har I prøvet før at besøge flere GP på en dag fordi I kunne mærke det var et eller flere skud tilbage ?

Hvad har i prøvet ?

Jeg tænkte eksempel at prøve nogle thaier over en dag, 3 til 5 stk.

omkring Nord og Midt Jylland.

Ja, har prøvet det i Prag, Berlin og Thailand.

I Prag har jeg nogle gode forbindelser, så der er det nomalt at jeg minimum er sammen med 2 om dagen. I Berlin var jeg først på et normal bordel om formiddagen og så på flatrate om aftenen. I Thailand er der alt for mange fristelser, og varmen gør bare et eller andet.

Har dog ikke prøvet det herhjemme, så kan ikke anbefale dig noget herfra.

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt den samme GP i København tre gange på samme dag. Jeg måtte bare tilbage til hende, hun var simpelthen for lækker og sød :-)

Ved ikke om det tæller med, da du jo spørger om at besøge flere GP samme dag :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at taget til en GP og haft en god stund. Derefter hjem, hvor lysten hurtigt kom igen og jeg fandt en lækker tøs til et blow. Det var super, men ville nok have ventet til dagen efter....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at tage til flere thai piger efter hinanden ...1/2 massage og hånd .... 400 - 600 pr sted ....men siger jeg ikke skal komme!?! Det er de ikke vandt med at høre og jeg får alltid god tid... Så plejer jeg at få en time et sidste sted, hvor jeg så kommer 2 - 3 gange .... Rigtig dejlig at bruge en hel forniddag på sex☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...