Hop til indhold
Guest Tøs

Hvor er det bedst at søge efter en Pige/Kvinde

Recommended Posts

Guest Tøs

Hej

Hvor er der bedst mulighed for at finde en pige til pigesex ? Jeg synes jeg har søgt mange steder på nettet :-) og irl :-) 

Men synes at det er blevet svært at finde nogen seriøse piger derude ;-) Jeg er gift men er også bisexuel og savner den side og leg ;-) 

Håber på at i kender nogen gode sider / tips ;-) 

Ønsker jer alle en god dag 

Knus fra Tøsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tøs skrev, for 2 timer siden:

Hej

Hvor er der bedst mulighed for at finde en pige til pigesex ? Jeg synes jeg har søgt mange steder på nettet :-) og irl :-) 

Men synes at det er blevet svært at finde nogen seriøse piger derude ;-) Jeg er gift men er også bisexuel og savner den side og leg ;-) 

Håber på at i kender nogen gode sider / tips ;-) 

Ønsker jer alle en god dag 

Knus fra Tøsen 

Send en pm til Maii, så er jeg faktisk overbevist om at i enten finder ud af noget, eller at hun har en god anbefaling til dig :) 

https://www.eroguide.dk/forum/profile/16267-maii-love/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tøs
Yasin448 skrev, for 1 time siden:

Hvorfor ikke lave en trekant med din fyr? Syntes det mærkeligt at være utro med en pige, måske ku i gøre det sammen.

Har haft flere trekanter med min mand og en pige eller en fyr ;-) men savner en pige der kunne blive lidt fast med mig ;-) 

Og hvis det hun er med på det kan han da også være med engang imellem ;-) men søger hovedsagligt til mig selv ;-) 

Og han ved det godt at jeg søger en pige ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondine Zine
Yasin448 skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor ikke lave en trekant med din fyr? Syntes det mærkeligt at være utro med en pige, måske ku i gøre det sammen.

Hvorfor er det mærkeligt? Jeg har altså flere piger der kommer på besøg uden deres mænd ved det. Det er da også rigtig mange mænd der besøger andre mænd uden deres koner ved det. Der er da helt det samme. Kvinder må vel også få lidt fremmed ikk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det utroskab om det er en mand eller kvinde. Jeg ved ikke hvilke mænd som har koner eller ikke, jeg spurgte bare her fordi hun som sagt siger hun har en fyr og søger en kvinde. Så kommer mit sprøgsmål :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Blondine Zine skrev, for 15 timer siden:

Hvorfor er det mærkeligt? Jeg har altså flere piger der kommer på besøg uden deres mænd ved det. Det er da også rigtig mange mænd der besøger andre mænd uden deres koner ved det. Der er da helt det samme. Kvinder må vel også få lidt fremmed ikk?

Det er mærkeligt fordi at brugeren Yasin448, har et meget gammeldags/konservativt syn på parforhold/kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...