Hop til indhold

Recommended Posts

Hej
Jeg er ret ny i dette i thaimassage universet, så jeg har er spørgsmål: Får man altid oil-massage hvis man også ønsker HJ eller FP eller er det lige så normalt med Thai-massage.
Xgasten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xgasten skrev, for 1 minut siden:

Hej
Jeg er ret ny i dette i thaimassage universet, så jeg har er spørgsmål: Får man altid oil-massage hvis man også ønsker HJ eller FP eller er det lige så normalt med Thai-massage.
Xgasten

Velkommen til.

Hvis stedet tilbyder HJ eller FP, så er det jo et tilvalg du kan gøre, hvad enten du modtager olie massage eller thai massage.

Så jeg vil mene at det er "lige normalt" med begge massage typer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svar.

Syntes bare jeg kan huske at man trak "blank" i Thailand når man skulle have oilmassage og beholdte underdrengene på når det var Thaimassage (så jeg er lidt i tvivl om det er kejtet at trække "blank" her i DK hvis man ønsker Thai + ekstra).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xgasten skrev, for 20 minutter siden:

Mange tak for svar.

Syntes bare jeg kan huske at man trak "blank" i Thailand når man skulle have oilmassage og beholdte underdrengene på når det var Thaimassage (så jeg er lidt i tvivl om det er kejtet at trække "blank" her i DK hvis man ønsker Thai + ekstra).

Ved rigtig thai får du typisk nogle løse bukser på, og det indbyder sjældent til ekstra eller pirring undervejs, som kan risikere at forekomme ganske utilsigtet:D ved en oliemassage, især hvor du har trukket 'blank'. Bed evt. om en kombination af olie og thai, men det bliver altid mest til olie, for det er langt fra alle Thai-massøser, der kan give thaimassage, men de har jo ofte andre rigtigt gode evner! Er du stødt ind i et 'pænt' sted, kan du få at vide, du skal beholde underdrengene på - og så er sandsynligheden for sjov minimal - for ikke at sige lig nul.

Spørg aldrig om sex som det første, men hyggesnak med pigen og se, hvor det bærer hen. Sker der ikke mere, så nyd en times tid i en forhåbentlig sød piges selskab, mens hendes hænder vandrer rundt på din krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...