Hop til indhold
JenniferRomantica

Selvindsigt

Recommended Posts

Her kommer så en indrømmelse.. 

Jeg er motherf***ing dårlig til at sige undskyld.. Som i at jeg aldrig siger det.. Det tætteste man komme på at få en undskyldning fra mig er "okay ved du hvad, jeg ved godt jeg burde sige undskyld men det gør jeg ikke.. Som i aldrig".. Det er en undskyldning fra mig..

Jeg indrømmer heller ikke når jeg tager fejl.. Ligesom en gang hvor jeg forvekslede Churchill med Roosevelt og hårdnakket påstod at Churchill havde været amerikansk præsident imens min gæst altså var 100 på at han var en tidligere Britisk premierminister.. Hahaha.. Da jeg fik googlet mig frem til svaret sagde jeg "Arghmen kære **** hvorfra har du dog fået den skøre idé at han var amerikansk præsident når nu han var britisk premierminister..??".. Hahaha..

Jeg dur ikke til at indrømme egne fejl..

Derfra udspringer den her tråd.. Har i andre herinde nogle lignende fejl eller helt andre som i lige har lyst til at få syndsforladelse for.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Derfra udspringer den her tråd.. Har i andre herinde nogle lignende fejl ....

Ja, jeg er fejlfri :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom til at sige en gang at en glædespige som blev snakkede om så kom jeg og sagde at hun var en af dem der med garanti ville fake sine orgasmer og så ikke dine øjne men dollartegn.

Jeg blev ikke særlig populære, havde aldrig mødt hende ups :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Havnebumsen er alt for ærlig. Trods de til tider åbenlyse fordele ved en hvid løgn vælger Havnebumsen altid den pureste sandhed :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 5 minutter siden:

Havnebumsen er alt for ærlig. Trods de til tider åbenlyse fordele ved en hvid løgn vælger Havnebumsen altid den pureste sandhed :rolleyes:

Det faktisk også en af mine fejl.. Nok måske ikke altid men tit og ofte i situationer hvor en hvid løgn havde såret mindre.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg er perfektionistisk, detaljeorienteret ud i ekstremer med visse ting, og så er jeg nogle gange lidt for god til at sætte andre før mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er perfektionistisk, detaljeorienteret ud i ekstremer med visse ting, og så er jeg nogle gange lidt for god til at sætte andre før mig selv.

Jeg er også selv total altruistisk.! Men det ser jeg ikke som en fejl.. Hehe.. Det er dem der vælger at udnytte det der har fejlen;)..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lowmax

bare indrøm dine fejl. det er når folk kvajer sig, at man kan lide dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Risikovurdering, er elendig til at vurdere evt. risiko ved et projekt (professionelt og privat) inden jeg kaster mig 100% ud i det - nogen gange vinder jeg, andre gange... så bliver jeg skilt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En diskussion er en udveksling af meninger mellem to mennesker, hvor kvinden altid har ret..... Hvis det er to kvinder kan det blive rigtigt grimt, eller de har begge ret, hvis det er to mænd, vinder den der kan drikke flest øl (jvf last man standing princippet)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg er også selv total altruistisk.! Men det ser jeg ikke som en fejl.. Hehe.. Det er dem der vælger at udnytte det der har fejlen;)..

Det har du selvfølgelig ret i, og jeg tror også på karma, så det skal nok komme tilbage til dem én dag, hvis de udnytter os og andre altruistiske personligheder. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er stædig,kan ignorere andre/ lukke af og til tider være egoistisk. Det sidste er følgevirkning fra min hobby som bodybuilder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...