Hop til indhold
Big3lover

Frække Nicole

Recommended Posts

Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Hun lyder næsten for godt til at være sandt :shock:....Håber nogen kan fortælle lidt - evt bare om udseende passer med billede....så skal jeg nok tage en tur for holdet :D

https://annoncelight.dk/showad/224024

Der har været rigtigt meget skriveri om hende...positivt forstås. Prøv at søg i søgefeltet på Nicolle, så dukker der en masse op. der er også et indlæg der hedder "hende den søde fra Holsted", den handler også om Nicolle ;-)

Og ja jeg har besøgt hende 3 gange, og skal helt klart besøge hende igen. Hun er kanon sød, og så ser hun faktisk meget bedre ud end hendes billeder viser ( hun er ligeledes også meget mere petit end billederne viser)

Håber du får en lige så skøn oplevelse som vi andre har haft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Hun lyder næsten for godt til at være sandt :shock:....Håber nogen kan fortælle lidt - evt bare om udseende passer med billede....så skal jeg nok tage en tur for holdet :D

https://annoncelight.dk/showad/224024

UPS...mange gange sorry. Kan se det er den forkerte Nicolle du har linket til, så du må hellere glemme min anmeldelse. Troede det var hende fra Holsted det drejede sig om da jeg så overskriften, men havde ikke fanget der ikke var et bynavn, så gik ud fra vi snakkede samme Nicolle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

UPS...mange gange sorry. Kan se det er den forkerte Nicolle du har linket til, så du må hellere glemme min anmeldelse. Troede det var hende fra Holsted det drejede sig om da jeg så overskriften, men havde ikke fanget der ikke var et bynavn, så gik ud fra vi snakkede samme Nicolle.

Det kan jo ske :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...