Hop til indhold
sunkist1

https:// annoncelight.dk/ showad/ 223452

Recommended Posts

sunkist1 skrev, 1 time siden:

Halløj ærede gentlemens,

Nogen som har haft fornøjelsen af at være på hende her?

https://annoncelight.dk/showad/223452

Ja, har haft den tvilvsomme fornøjelse, første gang dukkede hun ikke op som aftalt. Prøvede endnu engang nogle dage senere. Ok, pæn pige, ikke den højeste IQ. Sexen middel i forhold til prisen er forholdsvis høj.

Konklusion : ikke pengene værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for meldingen.

Nu har jeg to dage i træk haft en aftale om et blow, i går blev hun væk og skrev først mange timer senere, i dag aflyste hun ca. 30 min før vores aftale..

Hvordan ser hun ud? Er hun slank? Fik du blow?

Del dette indlæg


Link til indlæg

tit er fyren pigen møder selv "skyld" i oplevelsen ikke er GOD hvis pigen ikke synes om ham... men ja de burde bestemt alle være for professionelle til at give en en følelse af de tænder på dig men det måske nogle gange svært specielt hvis de ikke er vandt til det og hende der annoncere kun nogle gange..

jeg har overvejet det men jeg er ikke så meget til de DYRE oplevelser fordi jeg tvivler på jeg ville synes det var pengene værd i sidste ende.. jeg har bare på en måde mine "maks." priser jeg vil give og det uanset om det gadeludere eller på luksusbordel.. :) nogle prisforskelle kan jeg forstå men nogle er også vanvittigt dyre hvor man tænker hvem fanden gider det men ja dem der har penge nok.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivpik93 skrev, for 1 time siden:

tit er fyren pigen møder selv "skyld" i oplevelsen ikke er GOD hvis pigen ikke synes om ham... men ja de burde bestemt alle være for professionelle til at give en en følelse af de tænder på dig men det måske nogle gange svært specielt hvis de ikke er vandt til det og hende der annoncere kun nogle gange..

jeg har overvejet det men jeg er ikke så meget til de DYRE oplevelser fordi jeg tvivler på jeg ville synes det var pengene værd i sidste ende.. jeg har bare på en måde mine "maks." priser jeg vil give og det uanset om det gadeludere eller på luksusbordel.. :) nogle prisforskelle kan jeg forstå men nogle er også vanvittigt dyre hvor man tænker hvem fanden gider det men ja dem der har penge nok.. :D

Ahhh helt ærligt. Tror nu ikke der er så mange piger der giver en dårlig oplevelse fordi de ikke kan lide fyren. Men selvfølgelig er kemien da med i hvor god en oplevelse det bliver. Men selvfølgelig skal parterne møde hinanden med gensidig respekt. Også selvom manden betaler for ydelsen. Men ligesom vi kunder er i vores gode ret til at gå igen hvis man af den ene eller anden grund ikke synes om pigen - ja så har de vel også ret til at afvise en kunde hvis de ikke synes om ham. Af den ene eller anden grund. Det være hans opførsel, hygiejne eller hvad ved jeg.
Var engang hun en rigtig sød pige her i Svendborg. Da jeg skulle til at gå efter end hyggestund sagde hun til mig at hun var glad for jeg lugtede af sæbe og deo. Det var der ikke mange der gjorde. Håber da bare at hun var uheldig med dem der har været der og det ikke er reglen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 16 minutter siden:

Ahhh helt ærligt. Tror nu ikke der er så mange piger der giver en dårlig oplevelse fordi de ikke kan lide fyren. Men selvfølgelig er kemien da med i hvor god en oplevelse det bliver. Men selvfølgelig skal parterne møde hinanden med gensidig respekt. Også selvom manden betaler for ydelsen. Men ligesom vi kunder er i vores gode ret til at gå igen hvis man af den ene eller anden grund ikke synes om pigen - ja så har de vel også ret til at afvise en kunde hvis de ikke synes om ham. Af den ene eller anden grund. Det være hans opførsel, hygiejne eller hvad ved jeg.
Var engang hun en rigtig sød pige her i Svendborg. Da jeg skulle til at gå efter end hyggestund sagde hun til mig at hun var glad for jeg lugtede af sæbe og deo. Det var der ikke mange der gjorde. Håber da bare at hun var uheldig med dem der har været der og det ikke er reglen.

tjaa de afviser nok ikke hvis de mangler pengene jo ..

men ja altså tit mente jeg nu heller ikke men nogle gange så tror jeg altså det har lidt at sige hvem der kommer og besøger dem.. men ja de burde give den rigtige oplevelse til alle istedet for kun nogle men hun kunne jo også have haft en dårlig dag.. men ja nogle piger er bare kedelige men det vel ofte også dem der er tvunget ud i det der er sådan..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...