Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

På EUROGUIDE er der en som kalder sig Baby. Hun skriver en meget lang historie om hvad hun tilbyder Hun er meget fri (fræk) i sin tekst. Nogen som har besøgt hende ???

På forhånd tak for jeres svar

Skrevet

hvad er euroguide ?

En guide til Euro'en ? Findes der også en kroneguide ? Eller spørger man bare banken om hvordan man skal placere sine penge ? Dem der er tilbage efter skatten har taget det meste

Skrevet
  • Author

Hej  Ja der kom nok et U for meget med, men jeg tror godt du vidste hvad jeg mente

Så glem dine spydige bemærkninger til noget som er upassende herinde 

Skrevet
Livsnyderen 75 skrev, for 7 minutter siden:

Hej  Ja der kom nok et U for meget med, men jeg tror godt du vidste hvad jeg mente

Måske. Men da først efter jeg havde googled euroguide og fundet 0 brugbart. 

Kom der til gengæld et U for meget i sidste sætning. Så jeg kunne glemme mine spydige bemærkninger ti noget som er passende ?

Skrevet
Livsnyderen 75 skrev, 1 time siden:

Hov hov, hold lige en sober tone ! :-o

Skrevet
  • Author

Stadig ikke nogen af jer som kender denne kvinde Hun lyder spændende, men også i den dyre ende af skalaen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.