Guest Anilingus Skrevet 14. Marts, 2017 (edited) Historisk set, er det altid kvinder der er blevet beskyldt for at "hakke" på mænd. Så sent, som op i 1800-tallet, gav både den anglo-amerikanske og den europæiske lovgivning, mulighed for at gå til domstolene og få bedømt om en kvindes "hakken" på en mand var OK. Blev hun dømt, ja så var straffen ofte en tur i: The Cucking(Ducking) Stool. https://en.wikipedia.org/wiki/Cucking_stool Hun kommer i stolen, der herefter dyppes ned i floden et passende antal gange afhængig af den begåede forseelse. Straffen blev bl. a.anvendt til hekse, prostituerede, rappenskralder og mindre forbrydere. Når jeg sommetider læser, hvad der skrives herinde, så tænker jeg på, at alting måske bare var bedre i gamle dage. Ak ja... God dag til jer alle. Redigeret 14. Marts, 2017 af Anilingus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 14. Marts, 2017 Generelt er det mest Kvinder som hakker men hvis de skal en tur i åen for det hvad skal vi så gøre med mænd som slår, drikker, ikke er tilstede, ikke ordner ting osv???? begge køn har vist vores fejl og mangler... velsagtens også derfor partnerskabet har så trænge kår da vi på ingen måde er afhændige af hinanden længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 14. Marts, 2017 @Liderlig-fyr Den, som kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele meget dårligt - som Piet Hein sagde. Der er vel plads til humor og små stikpiller, herinde, såvel som i parforholdet i øvrigt. Ellers bliver det fandenmig en kedelig verden at leve i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 14. Marts, 2017 Anilingus skrev, for 4 minutter siden: @Liderlig-fyr Den, som kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele meget dårligt - som Piet Hein sagde. Der er vel plads til humor og små stikpiller, herinde, såvel som i parforholdet i øvrigt. Ellers bliver det fandenmig en kedelig verden at leve i. Mit indlæg skal ses som lidt alvor i spøgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 14. Marts, 2017 Jeg kan kun tilslutte mig at dette bliver Lov igen, min mor er altid efter mig.....og hun kunne sgu godt trænge til et bad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Marts, 2017 Ja og nogle drenge trænger til et par på kassen! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Marts, 2017 Lady Cherie skrev, for 55 minutter siden: Ja og nogle drenge trænger til et par på kassen! .... og det har du levet højt på i mange år 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Marts, 2017 (edited) Borende X skrev, for 54 minutter siden: .... og det har du levet højt på i mange år Kære Hr X Nu er det jo sådan at jeres kære mødre, har lært jer mangt og meget, som mange af jer, har desværre glemt.... Men så er det jo godt, der er sådan nogle som mig, som kan huske jer på det igen. Hvor jeres kære koner og kærster "hakker" på jer, mener jeg derimod, at en varmende endefuld, mere er på sin plads! Det "letter" forståelse, og ens mors indlæring, kommes lige pludseligt ihu. Tro mig. Redigeret 14. Marts, 2017 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 14. Marts, 2017 Hvis en kvinde giver en mand en omgang spanking med et spanskrør, går det så også ind under det "hakke" på manden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 14. Marts, 2017 (edited) Om kvinders "hakken" på mænd - tja - det ses da af og til i nogle familier - - og hvad er ÅRSAGEN ofte ?!?!? - - det største barn i hendes familie kan være hendes egen mand Og jer mænd der nu er pissed på mig !! - - I ved sgu da godt hvornår det knirker og det er lige før hun "lader brænde falde ned" over hovedet på jer -- i ved godt hvornår i svigter. Hos et par jeg kender, magter hendes mand (nu pensionist) allerede fra hans egen sene morgenstund (hun er taget på arbejde) at rode med en uredt seng, hans beskidte undertøj ligger/øvrige tøj ligger bare og flyder allerede vegne - efter morgenmaden og frokost ikke rydde af bordet og sætte i opvaskemaskine - når hun kommer sent hjem fra arbejde er det også hende der sørger for aftensmaden og opvasken. Og som hun siger det første jeg gør når jeg kommer hjem er at rydde op efter ham. Der er så også al rengøring i huset og al vasketøjet og meget andet. Hvad han laver ???? - - tja hygger sig med en hobby - hans mandevenner - en tur til udlandet - - - Hun er en af mine pigevenner (og x-kæreste for maange år siden) - jeg har tit sagt : hvorfor fanden finder du dig i det ??? - hvorfor skrider du ikke bare fra ham og lader ham gro til i skidt og lort - i har jo intet til fælles mere ( de knepper heller ikke mere har hun fortalt) - - jamen jamen det ene og det andet- - jamen der er jo børn og børnebørn og familie - - "et gøre som altid ægtepar" Jeg føler med hende, - hun er meget flittig og arbejdsom og det synes jeg han udnytter på det groveste. - - nej bage på hende igen det vil jeg ikke gøre, det kan simpelthen ikke gå med os - vi har jo prøvet; men hos mig ville hun fandeme aldrig opleve den ægtemand sløvhed hun lever i nu og sandsynligvis henvist til resten af livet. Og selvfølgelig også vice versa for kvinder = det største barn en mand kan have i sin familien kan også være hans egen kone!! Mange hilsner Nyder livet Redigeret 14. Marts, 2017 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Marts, 2017 Lady Cherie skrev, for 19 minutter siden: Kære Hr X Nu er det jo sådan at jeres kære mødre, har lært jer mangt og meget, som mange af jer, har desværre glemt.... Men så er det jo godt, der er sådan nogle som mig, som kan huske jer på det igen. Hvor jeres kære koner og kærster "hakker" på jer, mener jeg derimod, at en varmende endefuld, mere er på sin plads! Det "letter" forståelse, og ens mors indlæring, kommes lige pludseligt ihu. Tro mig. Jeg har da altid været en englebasse (godt nok med sorte vinger) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Marts, 2017 AalborgLook skrev, for 11 minutter siden: Hvis en kvinde giver en mand en omgang spanking med et spanskrør, går det så også ind under det "hakke" på manden? Kære AalborgLook nej det er da ikke "hakken" det er kærlig omsorg og tilrettevisning, så han igen, kan finde den rette vej ind i sit harmoniske væsen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Marts, 2017 Borende X skrev, for 8 minutter siden: Jeg har da altid været en englebasse (godt nok med sorte vinger) Englebasse? altså hvis du kan lette med de der vinger...så er det fint....ellers må du nøjes med at være en basse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Marts, 2017 Lady Cherie skrev, for 9 minutter siden: Englebasse? altså hvis du kan lette med de der vinger...så er det fint....ellers må du nøjes med at være en basse Jeg kan skam godt lette med de vinger dér. Men det er bleen (med indhold), der gør det umuligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 14. Marts, 2017 @Nyder livet Meget enig i det du skriver. Mænd bliver ikke, modsat årgangsvin, nødvendigvis bedre med alderen. Kender det godt. Et parforhold eller ægteskab er og bliver en "linedans for voksne". Muligvis giver alderen lidt erfaring...men til gengæld også besvær med balancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 14. Marts, 2017 @Lady Cherie Jeg tror dig. Mangler du en "buksevandsstol", så er det da muligt en sådan kan reproduceres i Kina. Skal jeg forespørge når jeg er derude om 14 dg.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 14. Marts, 2017 Liderlig-fyr skrev, for 5 timer siden: Mit indlæg skal ses som lidt alvor i spøgen Det ved jeg godt. Mænd er nogle skvat, sommetider. Som du nu vil kunne læse, så tager Lady Cherie sig gerne kærligt af de mænd der ikke har forstået det. Selv er jeg blot en lidt halvgammel dinosaurus, der inderst inde bærer tøj af mærket JBS...fordi det skal kunne kogevaskes - og det gør jeg forøvrigt selv, for det kan vi dinoer nemlig godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 14. Marts, 2017 Når kvinder brokker sig alt for meget over deres mand, så må manden putte noget i munden på hende så hun holder kaje... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg