Junior 81 Skrevet 14. Marts, 2017 Hej EG. Jeg står og skal en 1-dags tur til Berlin på mandag, og vil i den forbindelse besøge ARTEMIS, når jeg er færdig med "forretning". Det vil sige jeg havde tænkt mig at være der ved 15/16 tiden, og så blive der en 4-5 timer. Mit spørgsmål lyder så på. Hvordan kan man forvente niveauet er på dette tidspunkt, en mandag eftermiddag/aften? Samt om der er andet jeg bør være opmærksom på. Pft mvh Junior - nybegynder til FKK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14180 Skrevet 14. Marts, 2017 Junior skrev, for 58 minutter siden: Hvordan kan man forvente niveauet er på dette tidspunkt, en mandag eftermiddag/aften? Tror ikke du bliver skuffet, men undgå de værste sharks lige ved indgangen og se dig lidt omkring, inden du vælger en pige/lader en pige vælge dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 14. Marts, 2017 En mandag er nok ikke den bedste dag, men det kommer an på hvad du er vant til. Artemis er en af de bedste og største klubber så der er bestemt muligheder. Mine bedste oplevleser får jeg ved at undgå de piger der preser på, men derimod skabe kontakt til en af de piger som er lidt genert og holder sig lidt for sig selv... der går sgu mange lækre forsømte piger rundt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Junior 81 Skrevet 14. Marts, 2017 Ja selvfølgelig skal jeg lige se stedet an, inden der skal hygges Gaffer skrev, for 37 minutter siden: En mandag er nok ikke den bedste dag, men det kommer an på hvad du er vant til. Artemis er en af de bedste og største klubber så der er bestemt muligheder. Mine bedste oplevleser får jeg ved at undgå de piger der preser på, men derimod skabe kontakt til en af de piger som er lidt genert og holder sig lidt for sig selv... der går sgu mange lækre forsømte piger rundt Hvorfor siger du Mandag ikke er den bedste dag? Er det fordi der er mange mænd kontra kvinder? Eller måske er udvalget ik så stort? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Junior 81 Skrevet 14. Marts, 2017 Og en anden ting. Helt praktisk: jeg kan forstå man går rundt i badekåbe/håndklæde derinde. Hva gør man med penge? Bær man dem med rundt, eller går man ned i skabet og henter hver gang der skal hygges? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 149 Skrevet 14. Marts, 2017 Junior skrev, for 8 minutter siden: Og en anden ting. Helt praktisk: jeg kan forstå man går rundt i badekåbe/håndklæde derinde. Hva gør man med penge? Bær man dem med rundt, eller går man ned i skabet og henter hver gang der skal hygges? Du/i går tilbage til skabet efter i har hygget. På FKK klubber er det normalt først at betale efter akten. Nogle klubber har nogle mindre skabe stående i bar området, hvor du så kan have din pung og mobil liggende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Junior 81 Skrevet 14. Marts, 2017 Kwassi2 skrev, for 1 time siden: Du/i går tilbage til skabet efter i har hygget. På FKK klubber er det normalt først at betale efter akten. Nogle klubber har nogle mindre skabe stående i bar området, hvor du så kan have din pung og mobil liggende. Ah okay. Jamen fint nok. Er godt nok spændt på det. Har tidligere været på Erlibnis (flatrate) gangbang klub. Men det jo noget helt andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 14. Marts, 2017 Mandag er mange gange den dag pigerne holder fri for at bruge alle pengene de har tjent. Derfor er udvalget måske ikke så stort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Junior 81 Skrevet 14. Marts, 2017 Ah det giver meget god mening. Men der er vel stadig et respektabelt udvalg vel? Og en anden ting, man får bade tøfler til at rende rundt i ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 149 Skrevet 14. Marts, 2017 Junior skrev, for 54 minutter siden: Og en anden ting, man får bade tøfler til at rende rundt i ikke? Har ikke været på ARTEMIS så kender ikke til hvordan det foregår der. Men på alle de klubber jeg har været på i Tyskland er der tøfler og badekåbe, så vil tro der også et det på ARTEMIS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 15. Marts, 2017 Jow, man får pistøfler og badekåbe, men man kan også tage sine egen med. Fornemmer du ikke har den store erfaring med FKK så udvalget vil HELT sikkert være overvældende og mange gange større end du forstiller dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14180 Skrevet 15. Marts, 2017 Gaffer skrev, den 14/3/2017 at 09:50: men derimod skabe kontakt til en af de piger som er lidt genert og holder sig lidt for sig selv... der går sgu mange lækre forsømte piger rundt Det er også ofte nystartede piger, der endnu ikke har lært at være fremme i skoene - og de giver ofte en mere personlig betjening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Junior 81 Skrevet 15. Marts, 2017 Gaffer: Nej der har du ret. Har ik den store erfaring med FKK. Har tidligere besøgt Erlibniswohnung, men det er jo flatrate og lidt mere gangbang. Og dette har jeg nydt helt vildt, men tænkte det var på tide og prøve noget nyt. Deraf mine mange spørgsmål Og ja, det også derfor jeg er (selvom det er mandag) overbevist om at udvalget vil mere end rigeligt. Jernsvinet: Det lyder sku ikke så dumt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
greeneyes 146 Skrevet 19. Marts, 2017 (edited) Var på Artemis i fredags. Og igen var det en dejlig oplevelse. Muligheden for at cruise rundt blandt 100+ nøgne (og villige) kvinder er en helt og aldeles fantastisk oplevelse alle bør unde sig selv! Man skal bare sige nej til dem man ikke gider - selvom de prøver at lokke. Jeg fandt en sød brunette, som jeg havde en fin session med. Jeg kom lidt hurtigt, så vi delte en smøg efter sexen, hvilket faktisk også var rigtigt hyggeligt og intimt. Ellers hang jeg bare ud i klubben. Drak et par øl, røg smøger, snakkede lidt med pigerne og så massevis af sexede bryster og røve... Formidabelt! ... Så du må have en god oplevelse, Junior. Redigeret 19. Marts, 2017 af greeneyes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg