Hop til indhold
Bolli

Amata Havnegade Vejle

Recommended Posts

 

 

Nu er det på tide at komme med min første anmeldelse. Har længe haft stor gavn at følge med her på siden, men uden at bidrage og det skal der laves om på nu.

Jeg besøgte i weekenden C hos Amata i Vejle. Bestilte tid via SMS og fik hurtig svar tilbage og havde heldigvis en ledig tid 1 time efter. 

Bliver pænt taget i mod af en stor smilende C. Sender en dejligt frækt blik og spørg om jeg ønsker et bad først, men var ikke nødvendigt da jeg lige var kommet ud af badet hjemme. 
Stedet er pænt og rent og fremstår tilfredsstillende. 
Bliver lukket ind i et rum, hvor der står Pattaya på døren, så tænkte det nok skal blive godt. Hun beder tage tøjet og af forlader kort lokalet. 
Af med kludene og hun er væk et par minutter. 
Spørg hvad jeg ønsker og var sku allerede tændt så kunne lige godt bestille fuld pakke. 
1200 kr skifter hænder. 
Hun starter med at massage ryggen, en udmærket massage med gode tryk og langt over middel af det massage der normal bliver tilbudt. Vi små snakker lidt under massagen og hendes Engelsk er rigtig godt hun virker sød. 
Da hun når til benene starter en forsigtig pirring og som er helt tilpas for mig. Ikke for meget og ikke for lidt. 
Men vil egentlig bare vende mig om, og se på hendes smukke ansigt.
Så rundt og hun griner og peger på mit stive lem og spørg om han kan lide hende. Ja siger jeg med et stort smil.  
Hun smider straks tøjet og begynder at massagere med body to body, mens hun giver fantastiske kys. Hun har på ingen måde berøringsangst og mine hænder er over alt på hendes krop. Er sku allerede ved at eksplodere af liderlighed, og hurtigt kommer der gummi på. Vi knalder i flere forskellige stillinger og for virkelig indtrykket af hun elsker hvad hun laver.
Til sidste rider hun mig og jeg kommer i en stor orgasme, og for faktisk også indtrykket af hun kommer. Eller er hun den bedste skuespiller ever. 
Bliver pæn tørret af og hun spørg om jeg ønsker bad.
Ja tak og hun viser mig på badeværelse som også pænt og rent. 
Smiler alt hvad jeg lært,  og spørg om hun går med i bad. Hun tøver lidt men kommer hurtigt med hendes frække smile og siger ja.
Hun vasker mig grundigt med sæbe og for nogle gode våde kys.
Bliver tilbudt cola/øl på vejen ud og et stort farvel. Håber og se dig igen siger hun frækt.
Det kan jeg fandme love dig du gør for jeg udbrudt. 
Nu har skattefar heldigvis været god ved mig og jeg er helt sikkert tilbage meget snart. 
Nok den bedste oplevelse jeg har haft et thai sted. 

1-10 
Belligenhed 7,ok men lidt trafikeret 
Stedet 9 men pænt og rent. Ingen grimme lugte
Pigen et kæmpe 12. En rigtig GFE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bolli

Velkommen til

Har også haft en super oplevelse med C, har dog aldrig fået lavet et skriv. Men hun er en super oplevelse.

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved godt jeg at anmeldt hende før, men er sku nød til at give hende en mere.

Jeg har nu været der 4 gange siden min sidste anmeldelse og det bliver bedre og bedre. Er narturligvis godt klar over at det generelt bliver bedre, så frem man kommer hos samme pige flere gange.

Bliver altid modtaget med hendes store dejlige smil og stor kys og kram. 

Som udgangspunkt sker der ikke så meget mere end det jeg beskriv sidst,  men dog bliver alt mere indlevende og endnu mere GFE. Tydeligt hun har lært hvad jeg kan lide og føler da bestemt også jeg har lært at tænde hende rigtig og der ikke er skuespil. 

Hun er for mig helt enestående, og har aldrig været så glad for en massagepige før. 

Søger I en GFE i Vejle for C mine bedste anbefaling. 

Det eneste jeg kan klage over at min bankkonto ikke ser så godt ud, men lige om hjørnet kommer en god slat skattepenge og så er det på hesten igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...