Hop til indhold
22 cm and thick

Odense C ❤ New Russian 21 years old model in city ❤

Recommended Posts

Hej gæve svende...

Nogen der har haft fornøjelsen af hende her:

https://annoncelight.dk/showad/197719

Tænker at med de priser må det være som at have sex med en gudinde. :-P 15 min med superfransk 1300,- og 30 min med superfransk 1800,-
Mon det er seriøst og der rent faktisk er nogen der mener at vi mænd er villige til at betale så meget. 

Trænger til:
FISSE - men ikke SÅ meget at jeg er villig til de priser....

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Hej gæve svende...

Nogen der har haft fornøjelsen af hende her:

https://annoncelight.dk/showad/197719

Tænker at med de priser må det være som at have sex med en gudinde. :-P 15 min med superfransk 1300,- og 30 min med superfransk 1800,-
Mon det er seriøst og der rent faktisk er nogen der mener at vi mænd er villige til at betale så meget. 

Trænger til:
FISSE - men ikke SÅ meget at jeg er villig til de priser....

Hun er da ellers ret smuk og fræk. Måske pengene værd, men klart dyrere end hendes udenlandske konkurrenter. Jeg kan acceptere det med de danske piger. De betaler skat og taler samme sprog. Det koster lidt ekstra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hun er helt fantastisk og har været anmeldt herinde flere gange :) Søg og du skal finde. Bl.a. i denne tråd.

Ja hendes priser er i den høje ende, men det er hendes service også. Hun er i mine øjne super topkvalitet, og Samantha har altid givet en helt fantastisk oplevelse de gange jeg har besøgt hende i Aalborg og Århus :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damm havde sgu ikke troet det var en seriøs annonce og at der rent faktisk er nogen der vil betale så meget.

Personligt kunne jeg ikke selv drømme om at give så meget. Det er jeg sgu for nærig til. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej men du skulle prøve det hun er fucking amazing har også været der for et lille år siden og skal da også forbi i aften igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, den 14/3/2017 at 18:54:

nej men du skulle prøve det hun er fucking amazing har også været der for et lille år siden og skal da også forbi i aften igen

Ahhh tror jeg springer over, lige der er jeg nok temmelig meget for nærig. ;-)

Men damm - skal sgu snart have noget:
FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...