Hop til indhold

Alessandra på Frederiksberg.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har netop besøgt Alessandra og sikket et dejligt møde det var, med kys og knus da jeg trådte ind af døren, hun er en super skøn og dejlig pige giver en god GFE, efter min mening, dog ikke med de dybeste tungekys, men jeg fik et godt langt og dybt blæs, det var dejligt at slikke hende og hun var naturlig våd og smagte dejligt. 
Hun er naturlig over det hele, så alt i alt en super oplevelse, og det har hende man møder som er på billederne, som er taget i lejligheden, og snakker godt engelsk.

Virkelig nem at komme i kontakt med, svare hurtigt tilbage, god og diskret adresse på Frederiksberg og gode parkerings forhold.

Jeg kommer bestemt igen. 

Stedet 10/10
Pigen 10/10
Service 10/10 

Skrevet

Enig i at hun er sød og naturlig. Rart sted og hun er ligetil. Hun giver et rimeligt blow men kommer nok ikke helt op på 10 alt ialt, men bestemt et besøg værd.

Kommer jeg igen? Ja måske for det er rart at det er så naturligt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.