Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal over på øen her om en uge, og har set mig lun på Helen. Syntes hun er mega lækker og hvis jeg læser nogle af hendes anmeldelser, så vil hun gerne sexe også.

ville bare høre om hun stadig er i DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 6 timer siden:

Nogen der ved om hun tilbyder det samme på det nye sted

Besøgt Helen og veninde idag, kan bekræfte at - overfor mig - var der ikke lavet om på indholdet. Skriver på denne måde, da jeg har besøgt Helen 15 gange og måske har en lettere vej ind - som man siger:-) begik en stor fejl og valgte at teste veninden til det frække og der når hun ikke Helen til trussekanten.

Vær obs på at klinikken ligger på 2. sal og der er dørtelefon.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 9 timer siden:

Og hvad er det samme? Hvis jeg må være lidt naiv?

Helen tilbyder stort set alt hvad dit hjerte måtte begære. Muligvis skal der dog nok lige 2-3 besøg til, men så er mulighederne også mangfoldige;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Jeg besøgte Helen for noget tid siden, første gang hos hende, og fik en meget mindeværdig oplevelse med hele paletten. Ok, vi havde god kemi fra starten, og jeg var heller ikke fedtet med bestillingen. 

Min erfaring siger at er man velsoigneret, behandler pigen med respekt, og samtidig viser man har mønt nok, så kommer man langt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...