Hop til indhold

Recommended Posts

Uha, vi havde et hyggeligt møde. 

Vi mødtes inden jeg mødte på job da kære @ThomasN var meget generet. Så han var simpelthen så sød at invitere mig på brunch. Da jeg desværre var kommet lidt sent afsted så måtte vi lave lidt om i planerne. Da jeg kørte fra Thomas tog jeg så hen på mon-Cherie som han skriver. 

Jeg går ind for ærlighed og da vi ikke har haft sex sammen men Thomas bare synes jeg er sød så ville jeg med glæde besvare spørgsmålet inden nogen kommer til at fyre en hvid løgn af.

næste gang vi ses kan det være at kærer thomas tør lidt mere.

tak for anmeldelsen og god dag alle sammen.

knuz fra TrineMuz 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det bare vildt fedt, at @TrineMuz skriver. Det gør at jeg tænker. Hende vil jeg vildt gerne møde. på den måde er de kvinder vi besøger ikke bare kroppe. Men dejlige mennesker med tanker, drømme og idéer. 

Jeg ved ikke rigtig hvordan i tagger hinanden. Men jeg prøvede da. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 11 timer siden:

Hvor er det bare vildt fedt, at @TrineMuz skriver. Det gør at jeg tænker. Hende vil jeg vildt gerne møde. på den måde er de kvinder vi besøger ikke bare kroppe. Men dejlige mennesker med tanker, drømme og idéer. 

Jeg ved ikke rigtig hvordan i tagger hinanden. Men jeg prøvede da. 

Og det virkede super fint❤

Håber vi ses en dag. Og tak for de søde ord. Har andre andmeldelser liggende som i kan læse om hvordan jeg er i sengen.

knuz fra mig☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...