Hop til indhold
R-M

Dina Latina blow til 300kr

Recommended Posts

Hej fra ny på dette sted. 

Kommer lige derfra. Meget lille pige med store bryster. Mørk belysning, så faktisk ikke sikker på at det er hende på billederne. 

Blev lidt overrasket, da hun lavede mega, betaler man normalt ikke ekstra for dette??

Strammer godt til, så snæver men god.

Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterslagelse skrev, for 2 timer siden:

Hej fra ny på dette sted. 

Kommer lige derfra. Meget lille pige med store bryster. Mørk belysning, så faktisk ikke sikker på at det er hende på billederne. 

Blev lidt overrasket, da hun lavede mega, betaler man normalt ikke ekstra for dette??

Strammer godt til, så snæver men god.

Peter

Hvor mørkt var det, siden du ikke kunne se, om det var hende? Var det så mørkt, at man dårligt kunne se hendes ansigt? Hvis nej, havde hun et pænt ansigt?
Hvor længe suttede hun dig for de 300 kr? Og ja, super nice, hvis mega er oven i prisen. 

Jeg overvejer at besøge hende for en blower, nu når 300 kr. er ingen penge samt jeg alligevel skal ud at spise på Vesterbro i weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var nu mere kroppen jeg var i tvivl om:—) det billeder jeg har set af hende er uden ansigt. 

Jeg tog en halv time til 700, men måtte selv «stoppe» hende ellers tror jeg hun havde suttet den tom. 

Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...