Hop til indhold

Dina Latina blow til 300kr

Featured Replies

Skrevet

Hej fra ny på dette sted. 

Kommer lige derfra. Meget lille pige med store bryster. Mørk belysning, så faktisk ikke sikker på at det er hende på billederne. 

Blev lidt overrasket, da hun lavede mega, betaler man normalt ikke ekstra for dette??

Strammer godt til, så snæver men god.

Peter

Skrevet
Peterslagelse skrev, for 2 timer siden:

Hej fra ny på dette sted. 

Kommer lige derfra. Meget lille pige med store bryster. Mørk belysning, så faktisk ikke sikker på at det er hende på billederne. 

Blev lidt overrasket, da hun lavede mega, betaler man normalt ikke ekstra for dette??

Strammer godt til, så snæver men god.

Peter

Hvor mørkt var det, siden du ikke kunne se, om det var hende? Var det så mørkt, at man dårligt kunne se hendes ansigt? Hvis nej, havde hun et pænt ansigt?
Hvor længe suttede hun dig for de 300 kr? Og ja, super nice, hvis mega er oven i prisen. 

Jeg overvejer at besøge hende for en blower, nu når 300 kr. er ingen penge samt jeg alligevel skal ud at spise på Vesterbro i weekenden.

Skrevet

Det var nu mere kroppen jeg var i tvivl om:—) det billeder jeg har set af hende er uden ansigt. 

Jeg tog en halv time til 700, men måtte selv «stoppe» hende ellers tror jeg hun havde suttet den tom. 

Peter

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.