Hop til indhold
Sofiala

Sexlegetøj

Recommended Posts

Guest UerfarenM

We-Vibe 4 har en app og kan bruges på ubegrænset afstand, men om den er god tør jeg ikke svare på. Min eks havde dog en 1'er eller 2'er, og den var hun vældigt glad for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg leder efter en hvor man kan lege sammen. Syntes at have set en reklame for det for et par år siden, hvor pigen har mande-udgaven og så omvendt. Så skulle man så kunne lege med hinanden, selvom man sidder langt fra hinanden. Håber det stadig kan købes og er godt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
UerfarenM skrev, den 12/3/2017 at 14:35:

We-Vibe 4 har en app og kan bruges på ubegrænset afstand, men om den er god tør jeg ikke svare på. Min eks havde dog en 1'er eller 2'er, og den var hun vældigt glad for.

ja så må man gøre op med sig selv om det er det produkt man skal bruge

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/vibrator-ogsaa-solgt-i-danmark-fabrikant-udspionerede-kvinders-brug-af-sex-legetoejet/6574336

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slaven_Randers skrev, for 52 minutter siden:

Nu er EB ikke ligefrem den mest pålidelige kilde, men tak for info alligevel <3

Måske man kan kræve et par mio i erstatning for at gemme mine data hehe :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofiala skrev, den 12/3/2017 at 11:38:

Jeg leder efter noget sexlegetøj, der kan styres fra en partner - gerne så langt fra hinanden som muligt.. Det skal bruges til at kunne lege selvom man ikke er sammen

Sexlegetøjet hedder Ohmibod. Der er en wi-fi udgave til smartphone med helt ubegrænset afstand.  :P

Redigeret af Connoisseur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...