Hop til indhold

Sexlegetøj

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter noget sexlegetøj, der kan styres fra en partner - gerne så langt fra hinanden som muligt.. Det skal bruges til at kunne lege selvom man ikke er sammen

Nogen erfaringer? 

Skrevet

Ved der findes en vibrator der styres med en iPhone kan bare ikke huske hvad den hedder

Skrevet

We-Vibe 4 har en app og kan bruges på ubegrænset afstand, men om den er god tør jeg ikke svare på. Min eks havde dog en 1'er eller 2'er, og den var hun vældigt glad for.

Skrevet

Vibease har også en app. Styret vibrator, forhandles hos Sinful :)

Skrevet
  • Author

Jeg leder efter en hvor man kan lege sammen. Syntes at have set en reklame for det for et par år siden, hvor pigen har mande-udgaven og så omvendt. Så skulle man så kunne lege med hinanden, selvom man sidder langt fra hinanden. Håber det stadig kan købes og er godt :wub:

Skrevet
UerfarenM skrev, den 12/3/2017 at 14:35:

We-Vibe 4 har en app og kan bruges på ubegrænset afstand, men om den er god tør jeg ikke svare på. Min eks havde dog en 1'er eller 2'er, og den var hun vældigt glad for.

ja så må man gøre op med sig selv om det er det produkt man skal bruge

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/vibrator-ogsaa-solgt-i-danmark-fabrikant-udspionerede-kvinders-brug-af-sex-legetoejet/6574336

Skrevet

Det må lige være noget for ekshibitionister, hvis de ansatte hos producenten sidder og følger med, mens de hiver i banditten! :P

Skrevet
  • Author
Slaven_Randers skrev, for 52 minutter siden:

Nu er EB ikke ligefrem den mest pålidelige kilde, men tak for info alligevel <3

Måske man kan kræve et par mio i erstatning for at gemme mine data hehe :D

• 3 weeks later...
Skrevet
Sofiala skrev, den 12/3/2017 at 11:38:

Jeg leder efter noget sexlegetøj, der kan styres fra en partner - gerne så langt fra hinanden som muligt.. Det skal bruges til at kunne lege selvom man ikke er sammen

Sexlegetøjet hedder Ohmibod. Der er en wi-fi udgave til smartphone med helt ubegrænset afstand.  :P

Redigeret af Connoisseur

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.