Hop til indhold
Bobo67

Golden shower

Recommended Posts

Hej alle..

Jeg søger en pige/kvinde der er vild med urinsex/sprøjteorgasme, lige som jeg. Håber der er nogen her som kan hjælpe, eller har nogen de kan anbefale..

På forhånd tak og god dag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søger pige som giver urin. Gerne i naturligt spil. Hun må også gerne være naturligt behåret - selvom det nu ikke er et must....

Nogen som kan hjælpe / kender nogen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke lade være med at smile af dit nick @PeeHairy når jeg tænker på alle de ting som tænder mig, ville mit nick godt nok være langt......

 

Things that I find very erotic: Back seamed stockings, confidence, champagne, sheer lingerie, honesty, lust, laughter, Bond babes, stilettoes, french kissing, Laura Pulver as Irene Adler in Sherlock Holmes, nipples, a pearl necklace, women in business suits, hairdos, garterbelts, sheer panties, buttplugs, teasing, passions, skills, clamps, silk shirts, pencil skirts, fine dining, pantyhoses without panties, golden showers, freckles, air hostesses, kink, lingerie, humour, women wearing shoes in the bed, pillow talk, the sound of stilettoes on a hard floor, lace and much more……

Redigeret af pallehansen
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...