Hop til indhold

Golden shower

Featured Replies

Skrevet

Hej alle..

Jeg søger en pige/kvinde der er vild med urinsex/sprøjteorgasme, lige som jeg. Håber der er nogen her som kan hjælpe, eller har nogen de kan anbefale..

På forhånd tak og god dag...

Skrevet

Søger du en pige som giver eller modtager urin? :)

Skrevet

Jeg søger pige som giver urin. Gerne i naturligt spil. Hun må også gerne være naturligt behåret - selvom det nu ikke er et must....

Nogen som kan hjælpe / kender nogen?

Skrevet

Jeg kan ikke lade være med at smile af dit nick @PeeHairy når jeg tænker på alle de ting som tænder mig, ville mit nick godt nok være langt......

Things that I find very erotic: Back seamed stockings, confidence, champagne, sheer lingerie, honesty, lust, laughter, Bond babes, stilettoes, french kissing, Laura Pulver as Irene Adler in Sherlock Holmes, nipples, a pearl necklace, women in business suits, hairdos, garterbelts, sheer panties, buttplugs, teasing, passions, skills, clamps, silk shirts, pencil skirts, fine dining, pantyhoses without panties, golden showers, freckles, air hostesses, kink, lingerie, humour, women wearing shoes in the bed, pillow talk, the sound of stilettoes on a hard floor, lace and much more……

Redigeret af pallehansen
Stavefejl

Skrevet
  • Author
CamillaErotica skrev, den 13/3/2017 at 23:15:

Søger du en pige som giver eller modtager urin? 

Som giver ;-p

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.