Hop til indhold
Guest mature man

Dok Koon Thaimassage – Gedsted

Recommended Posts

Kjeldsen skrev, for 3 timer siden:

Er der slet ingen der har besøgt stedet???

Jo da for ca 3 uger siden. Der er indgang fra haven gennem udestuen, bliver vist ind i et pænt og rent rum med briks og madras. 

Rimelig pæn kvinde på 50+ (ikke en lille thai nips) men alm pæn slank. Jeg fik massage og hj og spurgte om hun ville smide tøjet

det vil hun gerne for en af de lange, den havde jeg ikke den dag, og har ikke besøgt stedet siden.

        Mvh Olsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, for 2 timer siden:

tak Olsen 40, tror du man kan få fuldpakke der??? Men er det ikke også betalt for et hj og massage hvis det skulle koste en af de lange.

Hej

Ja jeg fik vist udtrykt mig lidt tvetydig, jeg gav 600 for massage og hj. Så skrev jeg at hun ville smide tøjet for en af de lange

dermed mente jeg fp, det burde jeg selvfølgelig ha skrevet. Tror det vil være en god oplevelse, for hun virker rigtig frisk og nem at tale med

                Mvh Olsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hjælpen, jeg tror jeg vil besøge hende en dag. For det er mange gange bedre de er lidt ældre, for så får man som regel en god massage, også kan man jo altid se om man har lyst til mere. Men en god massage er altid begyndelsen til lidt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
olsen40 skrev, den 14/4/2017 at 08:36:

Hej

Ja jeg fik vist udtrykt mig lidt tvetydig, jeg gav 600 for massage og hj. Så skrev jeg at hun ville smide tøjet for en af de lange

dermed mente jeg fp, det burde jeg selvfølgelig ha skrevet. Tror det vil være en god oplevelse, for hun virker rigtig frisk og nem at tale med

                Mvh Olsen

Tak for info – hvordan var massagen – kan hun seriøst massere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 4 timer siden:

Tak for info – hvordan var massagen – kan hun seriøst massere?

Ja jeg synes det var udmærket og hun kom godt rundt over det hele, men det er jo individuelt jeg er ikke til det hårde da jeg er meget spinkel

men hun trykkede da de rigtige steder uden at det blot var en gang "nussemassage" Lidt svært at beskrive, håber du kan bruge det her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...