Hop til indhold
Gæst

Frk. Hot - Hot37 Aalborg

Recommended Posts

Gæst

Så en annonce fra hende inden weekenden, den er nu slettet igen. Der står lidt om hende her 

hun tilbød blowjob i bil eller sol. Nu er mit spørgsmål, er hun god til dette. Har forsøgt at skrive til hende, men ikke fået noget svar...

 

Redigeret af FantasiNo9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nyder skrev, for 28 minutter siden:

Den sexedepige, hot Q37 den søde mis. Alle navne der dækker over samme profil. Som er nævnt i flere tråde

Ja det er jeg med på. Nu gik spørgsmålet på om hun er god til at give blowjob. Det er det hun tilbyder på AL. 

Redigeret af FantasiNo9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry.. beklager jeg ikk læste dit indlæg ordentligt.har besøgt hende men længe siden. Og den gang var blowjobet okay men ikke fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nyder skrev, for 9 minutter siden:

Sorry.. beklager jeg ikk læste dit indlæg ordentligt.har besøgt hende men længe siden. Og den gang var blowjobet okay men ikke fantastisk

Det er helt i orden :) jeg må prøve at skrive igen, når annoncen dukker op på AL igen. Det skal da lige prøves, og så smider jeg et par ord herinde. 

 

Sidder der en og har prøvet for nyligt, må i gerne skrive her eller send en PB. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...