Hop til indhold

Frk. Hot - Hot37 Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Så en annonce fra hende inden weekenden, den er nu slettet igen. Der står lidt om hende her 

hun tilbød blowjob i bil eller sol. Nu er mit spørgsmål, er hun god til dette. Har forsøgt at skrive til hende, men ikke fået noget svar...

Redigeret af FantasiNo9

Skrevet

Den sexedepige, hot Q37 den søde mis. Alle navne der dækker over samme profil. Som er nævnt i flere tråde

Skrevet
Nyder skrev, for 28 minutter siden:

Den sexedepige, hot Q37 den søde mis. Alle navne der dækker over samme profil. Som er nævnt i flere tråde

Ja det er jeg med på. Nu gik spørgsmålet på om hun er god til at give blowjob. Det er det hun tilbyder på AL. 

Redigeret af FantasiNo9

Skrevet

Sorry.. beklager jeg ikk læste dit indlæg ordentligt.har besøgt hende men længe siden. Og den gang var blowjobet okay men ikke fantastisk

Skrevet
Nyder skrev, for 9 minutter siden:

Sorry.. beklager jeg ikk læste dit indlæg ordentligt.har besøgt hende men længe siden. Og den gang var blowjobet okay men ikke fantastisk

Det er helt i orden :) jeg må prøve at skrive igen, når annoncen dukker op på AL igen. Det skal da lige prøves, og så smider jeg et par ord herinde. 

Sidder der en og har prøvet for nyligt, må i gerne skrive her eller send en PB. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.