Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke lagt en anmeldelse længe, men det sker ind i mellem at nogle gør et indtryk.

Man er altid skepsis overfor disse ''not fake'' annoncer, men jeg synes Sophie så lidt for sød ud og billederne virkede også ret autentisk, så jeg gav det et shot..

Jeg ringede nummeret op og efter jeg fik adressen (en af de to kendte adresser på Aalborggade) var jeg overbevist om at hun var ægte, da jeg altid har haft gode erfaringer med begge adresser.

Det er helt sikkert hende på billederne, så jeg blev bestemt ikke skuffet. Hendes krop er naturlig, ingen tatoo (har i hvert fald ikke bemærket), og en cute personlighed. Det er lige efter min smag og det er ellers sjældent at man finder en naturlig skøn godte..  Hun er efter min mening en hot babe, som jeg faktisk har lyst til at knalde hver gang jeg står op om morgenen og inden jeg går i seng om aftenen..

Hendes blow kunne dog godt forbedres en smule, men det var et dejligt knald.. meget indlevelse og hun stønner fantastisk..

Hun sagde at hun er her i 2 uger endnu, og jeg har i hvert fald tænke mig at besøge hende et par gange mere..

https://massageguide.dk/P/new-in-kbh-sophie.real-not-fake-in-osterbro--32182.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Det er fint med lidt sund skepsis, men når hun ligefrem holder et skilt op som beviser at hun er ægte, så begynder det bare at minde om paranoia...:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 2 timer siden:

Det er fint med lidt sund skepsis, men når hun ligefrem holder et skilt op som beviser at hun er ægte, så begynder det bare at minde om paranoia...:huh:

Det er jo ikke givet, at det billede var på, da han ringede ...:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Anything goes :-)

5 min quick arbejde, og hvis man gider, kan det NATURLIGVIS laves meget bedre, men Bebop har ret, tror ikke pigerne gider bruge SÅ meget energi på at FAKE billeder... 
 

 

test.jpg

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...