Hop til indhold

Recommended Posts

Var i går et smut forbi ovenstående sted. Jeg har igennem de seneste uger haft problemer med min lænd og har haft ondt især når jeg sidder.

Jeg tænkte derfor det måske var værd at prøve et Thai sted, som jeg havde fået anbefalet for den gode massage.

Jeg ankom og blev lukket ind i et fint og hyggeligt værelse. Ind kom en smuk og venlig yngre Thai pige (Omkring de 28 vil jeg tro). Jeg forklarede hende at jeg havde problemer med ryggen, men der var noget hun ikke helt forstod på engelsk og hun hentede derfor ejeren selv. Vi fik aftalt at jeg fik 1 times massage blandet mellem Thai og olie/sportsmassage.

Jeg gjorde mig klar og lagde mig på sengen/briksen (eller hvad det nu hedder). Og hun startede med Thai massage og hold da op det gjorde nas i starten, mens alle mine spændinger stadig ikke var blødgjort. Den fik med både albuer og knæ og hun var oppe og gå på min ryg, læn, baller og ben. Flere gange overvejede jeg om hun mon vidste hvad hun lavede, for jeg har aldrig oplevet noget massage værende så smertefuldt. Men jeg lod hende fortsætte.

Efter noget tid gik det over i oliemassage og noget jeg havde prøvet før. Massagen tog en lidt mere pirrende drejning og tilbuddet om et HJ kom også. Jeg havde egentlig besluttet mig for at det kun var for massagen jeg var kommet, men jeg tror de fleste kender det, når man først ligger der og tilbuddet kommer, så er det svært at sige nej. ;-)

Jeg blev tørret godt og grundigt af og fik tilbudt et bad. Jeg foretrak dog at tage dette hjemme. Jeg fik lige 5 minutters nakke og hovedbundsmassage da jeg havde sat mig op (og gud hvor var det egentlig rart).

Da jeg skulle til at rejse mig var jeg spændt på min lænd (Ofte er det i denne situation den gør mest kvaler, når jeg har slappet af og rejser mig), men jeg mærkede intet til det og har nu her 1,5 døgn efter stadig ingen problemer med lænden. Tværtimod kan jeg mærke hvordan alle musklerne i ryggen og lænden er bløde og ikke spændte som normalt.

Så hvis du har brug for noget god massage, så kan jeg klart anbefale stedet. Næste gang jeg oplever problemer med ryggen eller lignende, så venter jeg ikke så længe før jeg tager afsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...