Hop til indhold
Love long hair

Danske Simone i Vejle

Recommended Posts

Så lykkedes det endelig. Simone er tilbage  -- jeg har set frem til igen at møde hende. 
Så da jeg ser hun fredag var i Vejle fik jeg arrangeret et lille hyggeligt møde
Et rigtig hyggeligt sted,  som hun fortalte hun selv har pyntet op. Ja det forstår altså hun også - en dejlig afslappet hygge stemning havde hun skabt :-):-)
Tak søde Simone for at have tid til at gense en stor beundre. Jeg nød meget at møde og se dig igen - og glæder mig til igen at møde dig ❤❤

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love long hair skrev, den 11/3/2017 at 17:08:
Så lykkedes det endelig. Simone er tilbage  -- jeg har set frem til igen at møde hende. 
Så da jeg ser hun fredag var i Vejle fik jeg arrangeret et lille hyggeligt møde
Et rigtig hyggeligt sted,  som hun fortalte hun selv har pyntet op. Ja det forstår altså hun også - en dejlig afslappet hygge stemning havde hun skabt :-):-)
Tak søde Simone for at have tid til at gense en stor beundre. Jeg nød meget at møde og se dig igen - og glæder mig til igen at møde dig ❤❤

Hun er totalt lækker og alt det andet osse! ;-) En sjælden quinde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
Love long hair skrev, den 11/3/2017 at 17:08:
Så lykkedes det endelig. Simone er tilbage  -- jeg har set frem til igen at møde hende. 
Så da jeg ser hun fredag var i Vejle fik jeg arrangeret et lille hyggeligt møde
Et rigtig hyggeligt sted,  som hun fortalte hun selv har pyntet op. Ja det forstår altså hun også - en dejlig afslappet hygge stemning havde hun skabt :-):-)
Tak søde Simone for at have tid til at gense en stor beundre. Jeg nød meget at møde og se dig igen - og glæder mig til igen at møde dig ❤❤

 Ups har helt glemt at svare på denne her :rolleyes:

Ja du sørget vist for Vejle blev indviet med alle dine 'ROSER':wub: Tak for et dejligt besøg- og i lige måde ;)

KYS Simone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig trådstarter og steppeulvens indlæg. Skøn quinde - indlevende, sød og absolut godt begavet osse, så når der bliver konverseret, så keder man sig bestemt ikke! :-) Men bestemt heller ikke med sex'en, skal jeg hilse at sige! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...