Hop til indhold
Nielsen9000

2 x Thai på én dag i Vejle - Pamela og June

Recommended Posts

Jeg var i tirsdags så heldig at have en hel dag i Vejle hvor tiden bare skulle slåes ihjel. Jeg gik med lidt ømme skuldre og havde godt læst om alle de gode steder i Vejle hvor man kan blive løsnet op ;)

Jeg gik og var meget i tvivl om hvilket sted jeg skulle besøge, for udvalget er jo kæmpe i Vejle :)

Jeg havde læst om June hos Yen og er meget til de helt små piger, så det blev vi valg.......... i første omgang ;)

Jeg blev taget imod af June selv, og blev glad for synet der mødte mig. En lille nips på ca. 50 kg i det frækkeste lingeri. Jeg bestilte straks en hel time og var ikke et sekund i tvivl om at der skulle ekstra på menuen. 

Jeg klædte mig af og lagde mig på briksen og June gik igang med en okay omgang massage. Hun er en lile pige, så det var ikke så hårdt som man måske kunne ønske, men det var okay. Hvad jeg ikke havde set var at hun allerede havde klædt sig af og wow hun var lækker uden tøj på. Der gik ikke lang tid efter jeg havde vendt mig om før hun tpg min pik i munden og gav et fantastisk blowjob :P

Hun fik den i alle stillinger og jeg fortrød at jeg ikke havde bestilt græsk, da hendes røv bad om at blive kneppet (det skal prøves næste gang) Hun sluttede istedet af med at give et blowjob til sidst og tog hele ladningen i munden, fantastisk!!! :D

Efter besøget havde jeg lidt arbejde der skulle laves, og hen af eftermiddagen havde jeg igen nogle timer jeg ikke lige vidste hvad skulle bruges på, så hmmmmm hvad gør man så i Vejle. Jo man besøger da den pige man ellers havde i tankerne først på dagen ;)

Dette blev så til et besøg jos Pamela hos Thong Thaimassage. Lige som sidst blev jeg mødt at selve Pamela i døren og igen, wow for et syn :D Pamela har det kønneste ansigt og nogle vildt flotte og sortore bryster. Jeg bestilte en halv time med en lille smule massage. Massagen var faktisk lidt bedre end hos June, men jeg havde mest kun lyst til mere sex. Og igen fik jeg et fantastisk blowjob og sex i alle stillinger. Pamela var mere ophidset en June (June var stadig fantastisk) men hun gav den gas på lagnet. Jeg kom da jeg tog hende bagfra og det var igen en fantastisk oplevelse :)

Jeg var så begejstret for de to besøg at jeg overvejede at besøge én af dem dagen efter, men tiden var desværre ikke til det alligevel og skulle hjem den efterfølgende dag....... desværre :(

Dette var lidt om min tirsdag i Vejle. Glemmer den ikke lige foreløblig :P

Næste gang jeg er i Vejle skal jeg helt sikkert på besøg hos én af pigerne igen. Tror jeg satser på June, må simpelthen prøve græsk på den lille tøs :P

/Nielsen9000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Hej Nielsen 

jeg besøgte June fredag, jeg kom efter Anal ........ Det var en super dårlig oplevelse, har skrevet en anmeldelse af det, som du måske kan læse inden du tager afsted igen...... "June hos Yen i Vejle, aldrig igen" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hunter skrev, for 3 timer siden:

Hej Nielsen 

jeg besøgte June fredag, jeg kom efter Anal ........ Det var en super dårlig oplevelse, har skrevet en anmeldelse af det, som du måske kan læse inden du tager afsted igen...... "June hos Yen i Vejle, aldrig igen" 

Hej White Hunter

Har læst din anmeldelse og kan næsten ikke forstå at det er samme pige vi har været ved. Jeg havde en helt anden oplevelse med hende og er sikker på at havde vi aftalt det skulle være med anal, mod ekstra betaling selvfølgelig, så havde jeg fået det med. Hun var pirrende lige fra start og jeg måtte nive mig selv i armen for ikke at springe på hende med det samme. Det var med kys og kram på vej ud af døren og et stort smil på læben. Som skrevet i min anmeldelse, så skal jeg helt sikkert forbi June igen næste gang jeg er i Vejle..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...