Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Og hvis jeg må stille et spørgsmål i tråden? Hvem kan forklare forskellen mellem Khmer - og thai massage? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, 1 time siden:

Og hvis jeg må stille et spørgsmål i tråden? Hvem kan forklare forskellen mellem Khmer - og thai massage? :-)

same same but different vil jeg tro :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i går og besøgte Dada. Det er anden gang jeg har besøgt hende og hun er simpelthen himmelsk. Hun ser hamrende godt ud og har det skønneste væsen. Udover hende er der Ice, Rose og bossen. Alle er super søde og smukke - virkelige unikt sted. Jeg mangler faktisk kun og hilse ordentlig på Rose, men det var hende der åbnede for mig i går og hun ser altså også helt fantastisk ud, så mon ikke hun er på niveau med de andre?

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rose giver en udemærket massage, men er lidt for hurtig på aftrækkeren og spørger før man får lagt sig på briksen om extra. Det er lidt for tidligt efter min smag. Vil hellere vente og se hvad der sker og om hun kan pire og hvad der ellers får lysten frem under massagen. Hun er dog ganske godt skruet sammen og klar på det meste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener at Khmer er mere som Tantra.

Var forbi Nat i dag, ikke nogen god oplevelse. Pæn pige, MEN fik først at vide at en time oliemassage kostede 500,-, hvortil jeg svarede 400,- på jeres side. Det var så ok, betalte, fik 40 min oliesjask, også ud af vagten. Opdagede først i bilen at det var gået 40 min, så skrev til dem, uden svar. Fandeme dårlig kundepleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

I forhold til den "rigtige" thai-massage - altså med mange stræk - og ikke det oliesjaskeri, som mange af os bestiller her i Danmark - så er Khmer (= Cambodia) massage kendetegnende ved færre/en anden type stræk og mere "æltning" og pres. Faktisk gives den traditionelle massage ofte med tøj på.

Tror næppe at der i Danmark er nogen forskel ved bestilling af alm. oliemassage....det afhænger helt af massørens evner.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...