Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Var i går forbe Suree hvor jeg fik massage af en ny pige der hed Denny eller Jenny, hun var en smuk ung thai med langt flerfarvet hår, hun gav en virkelig kvalitets massage da hun kom til bagsiden af mine ben var der dejlige pirelige berøringer omkring bollerne og min stive pik jeg kørte en hånd op i hendes glatte fisse og kælede for hende hvilket hun ikke havde noget i mod. Da jeg vendte mig om aftalte vi en håndtrold hvilket hun også mestrede til UG så efter i en periode hvor jeg har prøvet nogle af de andre nye klinikker i Viborg, er jeg helt sikker tilbage ved min gamle favorit Suree. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 9 timer siden:

Hej

Var i går forbe Suree hvor jeg fik massage af en ny pige der hed Denny eller Jenny, hun var en smuk ung thai med langt flerfarvet hår, hun gav en virkelig kvalitets massage da hun kom til bagsiden af mine ben var der dejlige pirelige berøringer omkring bollerne og min stive pik jeg kørte en hånd op i hendes glatte fisse og kælede for hende hvilket hun ikke havde noget i mod. Da jeg vendte mig om aftalte vi en håndtrold hvilket hun også mestrede til UG så efter i en periode hvor jeg har prøvet nogle af de andre nye klinikker i Viborg, er jeg helt sikker tilbage ved min gamle favorit Suree. 

hej det glæder mig at du synes det er godt hos Suree ,det er uden tvivl det bedste sted i viborg at få massage og jeg glæder mig vanvittig til at besøge Suree i næste uge .

vh kedelsmeden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...