Hop til indhold
Guest Tøs

Gangbang med tøsen på Sydfyn

Recommended Posts

Guest Tøs

Hej

Jeg har haft lyst til at prøve et GB i en del år :-) og min mand mente så at det skulle opfyldes :-) så vi prøvet at lave et d. 25/2 men der kom så kun 2 af 7 tilmeldte  :-( men jeg nød de 2 frække mænd ;-)

nå tænker vi så !!!! Okey vi prøver da så lige en gang til :-) og der er der så 6 frække fyre der ville være frække med mig :-) lækkert tænker jeg :-)  men desværre bliver der meldt afbud fra flere og det må så desværre aflyste :-( 

Men det var så det tænkte jeg nu havde vi prøvet og det gik ikke :-(:-( 

Hi hi Men nej tænkte min mand og han lavet et nyt et til torsdag d. 9/3 ;-)  og jeg viste ikke noget :-) og der var 8 der tilmeldte sig og de 5 af dem kom :-P:-P og ca 30 min før de skulle være her ;-) efter han havde snakket med dem og viste at de var på vej :-P så fortalte han mig at jeg skulle gøre mig klar til et Gangbang med 5 fyre der var her om 30 min :-P 

Og må sige at det var en vild lækker og fræk eftermiddag :-P:-P  og sikker nogen frække fyre der var kommet, En stor tak til dem for at gøre mit ønske til virkelighed :-) det var extra vildt for mig da jeg ikke viste det og fik da også et sted i mellem 15-20 sprøjter på de 2 timer :-P

Og til min mand 1000 tak for at giv mig denne oplevelse :-)  

Og til jer andre som har haft jeres tvivl om mig / os :-) kan kun sige at i er gået glip af oplevelse med mig :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...