Hop til indhold

Recommended Posts

Jenny er tilbage. Men ikke til den velkendte adresse på Østerbro. Denne gang har hun slået sig ned i noget nybyggeri i Rødovre på grænsen til Herlev. Måtte lige en tur forbi hende her til aften, for at byde hende velkommen tilbage. Jeg har tidligere rost hende for hendes skønne rolige måde og være på. Det ændrer sig nok aldrig. Man føler sig bare velkommen hver gang. Det er blidt, det er behageligt og det er bare skønt. Og så den numse...kan kigge på den i timer. Nyd hende, hvis du ønsker en varm og blød pige og hygge med i denne kolde tid. Hun ville blive i lidt længere tid end normalt, denne gang. Peace.

Det nye sted: Lidt svært af finde en p-plads hvis du kommer efter fyraften. Men flot lejlighed og dejligt værelse med en helt ny seng og boltre sig på. Rent og lækkert. Jeg vil dog vove den påstand at det ikke er nær så diskret som på Østerbro. Men svært at bedømme da jeg var der sent på aftnen.

Jenny: Guf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den fine anmeldelse af det der er vigtigt. 

Hvordan kysser hun? Altså nogle detaljer og ikke bare godt/dårligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 33 minutter siden:

Tak for den fine anmeldelse af det der er vigtigt. 

Hvordan kysser hun? Altså nogle detaljer og ikke bare godt/dårligt

Aner det ikke. Er ikke selv kyssetypen. Kysser kun med min kone :). Men i andre tråde har man ikke været imponeret over hendes kys. Tantekys med lukket mund.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser latterligt godt ud. Det er hende på billederne. Lidt bumset ansigt (som ikke ses på billederne). Hun kysser tantekys og vil helst ikke have at man slikker hendes brystvorter (hun begyndte at snakke om bakterier) - Sjovt nok havde hun ikke noget imod at blive slikket, men der var ikke megen respons. Ærgerligt, for hendes krop er fantastisk.

Jeg kommer i hvert fald ikke igen.

Redigeret af Mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...