gerog 9289 Skrevet 10. Marts, 2017 (edited) Jeg ved godt hun skriver hun er helt ny. Men derfor kan hun jo godt have været aktiv før under et andet navn. Nogen der kender hende "Sex elskeren"? Og i så fald hvordan var hun? https://annoncelight.dk/showad/223131 Redigeret 10. Marts, 2017 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 10. Marts, 2017 Det ser ud til at være næsten for godt, jeg ser frem til en der tager en for holdet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 10. Marts, 2017 Joo, ser fint ud ... 1000 for blow. tjo ... Bare oplevelsen er fræk Ved ikke "HVOR" langt fra KBH hun kan lokkes ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 10. Marts, 2017 Hmm - det gør "Suttepigen" vel for 500. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mathias 5 Skrevet 11. Marts, 2017 Suttepigen sluger dog ikke xD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slugeren Skrevet 11. Marts, 2017 TboneDK skrev, for 17 timer siden: Joo, ser fint ud ... 1000 for blow. tjo ... Bare oplevelsen er fræk Ved ikke "HVOR" langt fra KBH hun kan lokkes ? Hun kører kbh og område? Hvor langt tænker du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 12. Marts, 2017 Slugeren skrev, for 9 timer siden: Hun kører kbh og område? Hvor langt tænker du? ca. 15 km syd for KBH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slugeren Skrevet 12. Marts, 2017 TboneDK skrev, den 10/3/2017 at 22:59: Det kan nok godt lade sig gøre) hun kører igen tirsdag eller torsdag. Skriv dit navn herfra i en sms) Hun kører kbh og område? Hvor langt tænker du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlowerPower 75 Skrevet 12. Marts, 2017 Hvad med så langt som til Køge/omegn ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 66 Skrevet 12. Marts, 2017 Slugeren skrev, 1 time siden: Hun kører kbh og område? Hvor langt tænker du? Ved du om hun er ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slugeren Skrevet 12. Marts, 2017 Dolken21 skrev, for 3 minutter siden: Ved du om hun er ægte? Det er min frække veninde så ja det kan du tro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlowerPower 75 Skrevet 12. Marts, 2017 Slugeren skrev, Lige nu: Det er min frække veninde så ja det kan du tro Det må vel næsten betragtes som den bedste anbefaling man kan få 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 66 Skrevet 12. Marts, 2017 Slugeren skrev, for 1 minut siden: Det er min frække veninde så ja det kan du tro Frækt! Må se om man kan få en aftale i hus med hende så og om hun besidder lige så gode evner som dig! I har ikke overvejet at tilbyde noget sammen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slugeren Skrevet 12. Marts, 2017 Dolken21 skrev, for 10 minutter siden: Dolken21 skrev, for 4 minutter siden: Frækt! Må se om man kan få en aftale i hus med hende så og om hun besidder lige så gode evner som dig! I har ikke overvejet at tilbyde noget sammen? Hi hi man ved jo aldrig hvad jeg finder på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 13. Marts, 2017 (edited) Slugeren skrev, den 12/03/2017 at 11:31: Det er min frække veninde så ja det kan du tro Tanken om jer to der laver noget sammen giver mig mange søvnløse nætter Redigeret 13. Marts, 2017 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slugeren Skrevet 13. Marts, 2017 Sjovt min mand har det på samme måde hehe.... Han er jo så også lidt med engang imellem hihi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 66 Skrevet 13. Marts, 2017 Hmm, på den annonce der var på i fredags, var pigen 21 år og havde en flot stram krop. På annoncen nu ligner det ikke samme pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slugeren Skrevet 13. Marts, 2017 Dolken21 skrev, for 34 minutter siden: Hmm, på den annonce der var på i fredags, var pigen 21 år og havde en flot stram krop. På annoncen nu ligner det ikke samme pige? Det er 2 meget forskellige piger! >Hvem ligger skjul på det? Teksten og billederne er jo totalt forskellige fra hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 66 Skrevet 13. Marts, 2017 Slugeren skrev, for 15 minutter siden: Det er 2 meget forskellige piger! >Hvem ligger skjul på det? Teksten og billederne er jo totalt forskellige fra hinanden Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 13. Marts, 2017 Slugeren skrev, for 35 minutter siden: Det er 2 meget forskellige piger! >Hvem ligger skjul på det? Teksten og billederne er jo totalt forskellige fra hinanden Vil det sige, at i fredags var det hende på 21 år og nu er det din veninde? Det er jo samme annonce og brugernavn, hvor der har været forskellige billeder og tekst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 13. Marts, 2017 Slugeren skrev, for 39 minutter siden: Det er 2 meget forskellige piger! >Hvem ligger skjul på det? Teksten og billederne er jo totalt forskellige fra hinanden Kommer den"første" lidt yngre pige på igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slugeren Skrevet 13. Marts, 2017 gerog skrev, for 46 minutter siden: Vil det sige, at i fredags var det hende på 21 år og nu er det din veninde? Det er jo samme annonce og brugernavn, hvor der har været forskellige billeder og tekst. Begge er mine veninder.. Tekst og billeder bliver lavet om når de skiftes lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slugeren Skrevet 13. Marts, 2017 TboneDK skrev, for 45 minutter siden: Kommer den"første" lidt yngre pige på igen? Ja torsdag fra kl 20til 23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 13. Marts, 2017 Slugeren skrev, for 37 minutter siden: Begge er mine veninder.. Tekst og billeder bliver lavet om når de skiftes lidt Det er nogle frække veninder du har dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 16. Marts, 2017 TboneDK skrev, den 13/03/2017 at 19:58: Kommer den"første" lidt yngre pige på igen? Hun er på i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg