Hop til indhold
Guest Ith

Madame Illona (villa bella)

Recommended Posts

Guest Ith

Jeg har efter at være flyttet til Fyn savnet en fast glædespige til de lige mere specielle lyster, som jeg har udi anal fisting og bondage, da den jeg have fra min tidligere hjemegn sgu blev for langt væk, dette førte til at jeg via blandt andet eroguide fandt frem til Villa Bella og Illona.

Så her følger så min anmeldelse af Illona (http://villabella.dk/vb2/illona/), jeg deler det op i 3 punkter; pigen, stedet og ydelsen.

Pigen:

Fantastisk personlighed, åben og ligetil at snakke med, selvom jeg var lidt befippet over mit første besøg ved hende tog hun alt med et smil, hun var virkelig flink og samtalen flød bare. Hun var god til at få afklaret mine ønsker inden vi gik i gang og var meget opsøgende i sine spørgsmål.

Stedet:

100% i orden, pæne rene omgivelser, med masser af gennemtænkte design valg og udstyr der bør kunne stille alle tilfreds, vi var igennem en god omgang af de dildoer der var på stedet, men der var stadig rigeligt tilbage endnu.

Ydelsen:

Den gode kommunikation fortsatte her, der blev ikke gjort noget uden hun var sikker på at jeg var ok med det og hun gik meget varsomt frem, alt i alt en rigtig god førstegangs seance og jeg vil helt sikkert komme der igen, med forventninger om at det kun bliver bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Det kan du bare ikke være bekendt, nu kom jeg til, at tænke på mit sidste besøg hos Villa Bella og Illona, og det klør så voldsomt, at jeg bliver nødt til, atter drage østpå, og overlade min orgasme til, dette vidunder af en domina:)

Redigeret af Playfull

Del dette indlæg

Link til indlæg
topscorer skrev, for 22 timer siden:

Hvordan er hendes priser?

Det er en stykke tid siden, jeg har været der, men dengang var priserne meget fair:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Playfull skrev, 1 time siden:

Det er en stykke tid siden, jeg har været der, men dengang var priserne meget fair:)

Ja det bliver jeg jo ikke meget klogere af, men det var nok heller ikke meningen. Nogle skriver jo kun for deres egen skyld.

Redigeret af topscorer

Del dette indlæg

Link til indlæg

@topscorer:

Min erfaring er at priser kan variere alt efter hvad det er folk ønsker at lege.

Jeg har oplevet steder hvor prisen stiger hvis der skal blandes meget udstyr ind i legen (fx gummitøj)
Så hvorfor ikke ringe hende op?

Jeg har mødt Illona og hun er pissesød, jeg er sikker på du kan få et supergodt svar direkte fra hende frem for at høre hvad en anden har betalt for noget der sikkert ikke er det du vil have.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lpoh skrev, for 23 timer siden:

@topscorer:

Min erfaring er at priser kan variere alt efter hvad det er folk ønsker at lege.

Jeg har oplevet steder hvor prisen stiger hvis der skal blandes meget udstyr ind i legen (fx gummitøj)
Så hvorfor ikke ringe hende op?

Jeg har mødt Illona og hun er pissesød, jeg er sikker på du kan få et supergodt svar direkte fra hende frem for at høre hvad en anden har betalt for noget der sikkert ikke er det du vil have.

Jeg har besøgt hende mange gange, jeg syns personligt hun er fantastisk!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...