Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG I Vejle på tirsdag den 14. marts med 23 årig lækker pige

Recommended Posts

Guest Hybris

Nej, det bliver endnu en gang en fest !

Jeg tror hun er "hot" hende pigen. Det ser hun bestemt ud til !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst om flere GB's hvor anal (med og uden) kan tilkøbes......er det pigen der selv holder styr på hvem af de mange mænd der er i gang med hende, der har betalt for det eller hvordan foregår det? Tænker bare at det må gå ud over pigens nydelse og indlevelse i selve GB'et hvis hun skal have et øje på hver en finger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden:

Nu har jeg læst om flere GB's hvor anal (med og uden) kan tilkøbes......er det pigen der selv holder styr på hvem af de mange mænd der er i gang med hende, der har betalt for det eller hvordan foregår det? Tænker bare at det må gå ud over pigens nydelse og indlevelse i selve GB'et hvis hun skal have et øje på hver en finger :)

det bliver som regel styret med armbånd i forskellige farver - og så er det iøvrigt alm. pli kun at gøre hvad man betaler for - og deltagerne ved hvad man selv har betalt for, og kan se, hvad de andre har betalt for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, Lige nu:

 

det bliver som regel styret med armbånd i forskellige farver - og så er det iøvrigt alm. pli kun at gøre hvad man betaler for - og deltagerne ved hvad man selv har betalt for, og kan se, hvad de andre har betalt for.

Ok, tak for info :) Har bare haft undret mig over det de gange jeg har læst on GB...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 03/10/2017 at 23:14:

Ok, tak for info :) Har bare haft undret mig over det de gange jeg har læst on GB...

ja, man skal næsten have været med for at se hvordan det fungerer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, den 10/3/2017 at 23:12:

 

det bliver som regel styret med armbånd i forskellige farver - og så er det iøvrigt alm. pli kun at gøre hvad man betaler for - og deltagerne ved hvad man selv har betalt for, og kan se, hvad de andre har betalt for.

Alle dem med blå bånd skal op nu!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøøhj, kommer lige fra det mest fantastiske event! Vi var ikke mange, men stemningen var herlig afslappet, og Amalie var så skøn! Smuk, fræk og sulten :wub: At der var et par frække tøser som tilskuere, gjorde bestemt ikke oplevelsen mindre god. Glæder mig allerede til næste gang, selvom det lykkedes tøsen at køre mig træt til sidst... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 22 timer siden:

forhåbentlig ikke alle på en gang

Mente faktisk den anatomiske !! ;)

Redigeret af Pikken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest steen1969

Det var et fedt GB. god stemning og god sex. Tak til den dejlige piger og de søde piger der så på.

Hygge og GB.... en lækker cocktail.

Skolelæreren kørte hjem med et stort smil på læberne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
steen1969 skrev, den ‎15‎-‎03‎-‎2017 at 09:41:

 

Skolelæreren kørte hjem med et stort smil på læberne.

Fedt at læse:

Så er jeg da ikke den eneste skolelærer, der er vild med gangbang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...