Hop til indhold
fasan

Susan--30 Flensborg

Recommended Posts

Var lige en tur til flensborg og få lavet service på min bil. Havde også lyst til at prøve en af pigerne dernede, så jeg var på sexnord. net og se, hvem der var på vagt og hvor. Mit valg faldt på SUSAN--30 år. Et godt valg. Hun er på Junkerhohlweg nr. 8 st.th. Blev vist ind på hendes værelse. Hun er en sød og smilende kvinde med dejlige former, ikke for voldsomt ,men en god røv og nogle super dejlige store og faste bryster, hvor den mindste berøring af vorterne bliver de dejlige hårde. Vi smed tøjet begge 2 og vi aftalte en halv time til 50 Euro. Hun gav et super blow, så jeg måtte lige stoppe hende lidt. Så red hun mig mens hendes dejlige bryster dinglede over mit hoved, Så om på ryggen med hende og jeg trængte helt i bund og kørte der. Det blev dog til en "lille" halv time, da jeg ikke kunne holde mig længere.Rigtig god oplevelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...