Hop til indhold
youngatheart

Thaimassage ndr Boulevard, Varde

Recommended Posts

Hejsa

Er der nogen der har erfaring fra dette sted. Har kun hørt gode erfaringer fra kvinder der har været der, men er lidt nysgerrig efter om hvordan mænd ser på det. Hun ser jo skide sød ud, og ville da være lækkert hvis det var muligt at få Happy end også som en god afslutning ;-)

http://vardethaimassage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
youngatheart skrev, for 14 minutter siden:

Hejsa

Er der nogen der har erfaring fra dette sted. Har kun hørt gode erfaringer fra kvinder der har været der, men er lidt nysgerrig efter om hvordan mænd ser på det. Hun ser jo skide sød ud, og ville da være lækkert hvis det var muligt at få Happy end også som en god afslutning ;-)

http://vardethaimassage.dk/

Hvor har du fundet et billede af hende??? Jeg kan ikke finde det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Pigen er såmænd både smuk og dygtig - bare ikke til det ekstra. Som det er omtalt i en tråd vedr. Esbjerg, ser det ud til, at flere klinikker nu tilbyder HJ hvis man spørger, eller signalerer på anden måde - det må være lidt svært med indtjeningen...

Kan anbefale massagen i Varde til en hver tid, men vil ikke selv betale for mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er dygtig..ingen tvivl om det og hun har været luder bl.a. på Nymindegabvej 267 og tror godt du kan få krøllet håndtrolden bare du ikke bliver forstyrret af mændene fra spillehallen ved siden af hvis de pludselig bliver trængende. Men hun er  ved at være godt over salgsdato. Hendes mand sidder inden ved siden af og styrer spillehallen og vogter........Må siges at være en kanon cocktail..massage og spillehal...mere romantisk bliver det ikke...retfærdigvis skal det jo siges at jo flere som anmelder stedet som et fantastisk sted for Bj og Hj jo færre "normale" kunder kommer der. Kvinder læser også eroguide og kommer bare ikke hvis de kan se at det er et fristed for lidenskabelige mænd....og Professoren har ret....det er faktisk muligt at få HJ mere eller mindre de fleste andre steder i Esbjerg og omegn, og er overbevist om, at det er blevet lidt mere i tidens ånd at holde sine "gode steder" for sig selv....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 12 timer siden:

Hvor har du fundet et billede af hende??? Jeg kan ikke finde det...

Jeg har set flere billeder på en kammerats kones telefon. Ved så ikke lige hvor hun har fundet dem henne. Men har nu også set billeder da jeg google det, hvor der er nogle billeder fra et avisudklip da hun åbnede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Altså :)

Jeg fik for flere år siden massage i Varde - hvor der i samme ejendom var en virksomhed der solgte og reparerede diverse haveredskaber :)

Det var en rigtig god gang massage - men der var ikke andet på tilbudslisten og det blev nærmest pointeret forlods, og stod skrevet op til flere steder. Jeg behøvede end ikke at spørge eller tænke på det - ;)

Er det den samme kvinde vi skriver om nu i denne tråd, og som driver klinik nu på Ndr. Boulevard?

Nu giver hun også HJ og BJ?

På forhånd tak for Jeres svar :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Hun giver hj, og jeg er overbevist om at en generøs gentleman der kommer forbi nogle gange, nok skal kunne lokke hende til mere... Dog nok efter lukketid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...