Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Acapulco update

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Hold nu kæft jeg er blevet seksuelt udnyttet på den helt fede måde dernede for nyligt :P 40 euro 30 minut og virkelig smukke piger, virkelig dejlige piger og virkelig mange piger. Ja man går jo helt bananas både i antal rum og længden af rummene :wub:

Mand/ kvinde forholdet i klubben er langt langt bedre end på Harmony så pigerne er ikke så trætte som man risikerer på Harmony. Tværtimod er de rigtig klar til at tryllebinde dig med et fint overskud og hvor hun er rigtig glad for at blive valgt. Jeg kan desværre ikke anmelde hver enkelt pige da det hele gik op i en højere enhed hvor jeg ikke fik lagt så meget vægt på hver enkelt piges navn og alle turene i rummene smeltede lidt sammen.

Entreen er 30 euro og du får desværre kun hvad du betaler for. Klubben er sgu slidt og buffeen... Ja der er klart plads til forbedringer

Der er på sin vis no approach men..... Hun vil jo gerne have dig i rummet :D Når du sætter dig i sofaen ved en pige er der oftest ikke alverden snak inden hun  lægger en føler ud om du er seriøs eller bare spenderer hendes tid. For mit vedkommende er det super fint for når jeg har udvalgt hende er jeg egentlig tændt på hende så behøver ikke at " scores" men det gør selvfølgelig du ikke så ofte har snakkene som man oftest har på harmony.

Pigerne er som udgangspunkt meget reelle og trods jeg var i rummet så mange gange blev jeg ikke en eneste gang spurgt efter ekstra! Nej den kære Acapulco pige vil faktisk rigtig gerne levere en god tur i høet for sølle 40 euro :shock: Der var dog et par visuelt sindsyg flotte piger hvor 30 min kun var 20-25 min... Hvilket jeg kunne have sagt mig selv... For så smuk og så lidt i rummet, så måtte der være en hage. Anyway de var så sindsyg flotte så jeg nød rigtig meget at være i rummet med dem i den lidt kortere tid alligevel :-) 

Jeg kommer snarligt tilbage 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...