Hop til indhold
Peter69

Svendborg den 13-14

Recommended Posts

Peter69 skrev, den 10/3/2017 at 07:33:

Nogen der kender "markedet" i Svendborg den 13-14

PFT

Peter

Hej

Man kan jo ikke altid vide hvad morgendagen bringer, men hende her er her nu - men har været her efterhånden et stykke tid - så ved ikke hvor meget længere.
http://side6.dk/resultatside/?q=sara29

Ind imellem er Siljenips også om søndagen og mandagen, og den 13. er jo på mandag. Ved ikke helt om jeg skal anbefale dig Silje, tror det kræver at hun er "din type", for er hun det leverer hun virkelig varen og er reelt også sød nok. Men - hendes billeder er vist mere end "ancient", da jeg besøgte hende for 4-5 år siden måske var de allerede gamle, og da de ikke er skiftet endnu vil jeg nok tro de måske er stærkt op mod 10 år gamle. Og sjovt nok er hun blevet tilsvarende ældre. Men igen, skal du bare have noget sex og en udløsning er hun nu helt ok.

Men nok om hende - aner som sagt heller ikke om hun i det hele taget er der på mandag.

Held og lykke. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 11/3/2017 at 09:31:

Hej

Man kan jo ikke altid vide hvad morgendagen bringer, men hende her er her nu - men har været her efterhånden et stykke tid - så ved ikke hvor meget længere.
http://side6.dk/resultatside/?q=sara29

Ind imellem er Siljenips også om søndagen og mandagen, og den 13. er jo på mandag. Ved ikke helt om jeg skal anbefale dig Silje, tror det kræver at hun er "din type", for er hun det leverer hun virkelig varen og er reelt også sød nok. Men - hendes billeder er vist mere end "ancient", da jeg besøgte hende for 4-5 år siden måske var de allerede gamle, og da de ikke er skiftet endnu vil jeg nok tro de måske er stærkt op mod 10 år gamle. Og sjovt nok er hun blevet tilsvarende ældre. Men igen, skal du bare have noget sex og en udløsning er hun nu helt ok.

Men nok om hende - aner som sagt heller ikke om hun i det hele taget er der på mandag.

Held og lykke. :-)

Så skal vi vist lige til at klappe hesten her venner!!! 

Det er da helt utroligt som vi er på eventyr herinde...vent lige... Jeg må lige slå mig på lårene af grin nu!!!!

Sååådan.

For det første har jeg lige rundet 3 år som luder og startede det første halve år på et ægte bordel i Herlev. Derefter ringede CAT til mig og foreslog vi startede sammen i Slagelse. Det gjorde vi så det første halvandet år af min karriere og KUN DER. Vi var de eneste ludere i hele den by efter der havde været tørlagt i 4-5 år pga en brand. Jeg kom desværre til at oplyse Malua fra Sexy Secret en dag om at de "Slagelse fyre" var så søde og rare at hun åbnede et bordel et kvarter efter... Satans osse!!!  -så var den by ødelagt!!! Det er så en helt anden historie. Jeg valgte så at finde en ny by lidt over et år efter og det blev så til Svendborg,hvor jeg har min lejlighed helt privat. Der startede jeg juni 2015 mener jeg det var. Så kære ven på 22 cm -den der med at du har besøgt mig i Svendborg for en 4-5 år siden holder vist ikke vand!!!! Til gengæld kan jeg giver dig mere end ret i at jeg leverer varen ikke bare hver gang men hver ENESTE gang! Derfor er jeg så populær og vellidt og i realiteten er det pisse ligegyldigt hvordan jeg og andre ser ud, der kan levere og ved hvad det drejer sig om og ikke kun for pengenes skyld. Bare vi kan vores shit og elsker det!! BUM.

Så med hensyn til mine billeder som andre en dig på 22 cm, har så travlt med, kan jeg  oplyse jer om at de blev taget i en kælder i Brønshøj sammen med DarkTiger den sindssyge lækre og smukke tøs, for ca. 2 måske 2½ år siden. Samtidig kan jeg jo så også sige at sådan ser jeg altså ud!!! Dog kan jeg tilføje at jeg for 9 mdr siden fik revet min Achillessene helt over i en håndboldkamp og har ikke måtte træne af nogen art lige siden. Derfor tog jeg såmænd 4-5 kg på...piiiis- Mine gæster mener dog det er totalt dejligt med de former.. Tak for det.Det er jeg naturligvis glad for at høre!!!  Jeg har så for 2 uger siden fået tilladelse til at træne op igen og det er jeg så igang med. SÅ de HERRER- DERFOR skifter jeg ikke billeder ud...De er jo pisse lækre!!! Men sikke et eventyr mange af jer har været på i mere end een forstand!!

Det er muligt jeg i virkeligheden ser lidt ældre ud i ansigtet end jeg udgiver mig for, men jeg har altså også 3 virksomheder med hver sin branche ved siden af denne hobby i mit civile liv. At være glædespige er for mig min stress håndtering ;-) 

Slutteligt vil jeg også sige dig tak på 22 cm for at du altid har skrevet pænt om og til mig, selvom jeg ikke er din type. Sådan er der jo så meget der er...Vi kan jo ikke ha kemi med alle på denne jord...Og dog...Det skulle da lige være glædespigen, der rummer dén egenskab!!!

Alt det bedste til dig og alle herinde. Husk jeg elsker jer...hver og en!

Sådan er jeg jo bare ;-) 

KYS 

Silje

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter69 skrev, den 10/3/2017 at 07:33:

Nogen der kender "markedet" i Svendborg den 13-14

PFT

Peter

Du er altid velkommen hos mig i min private bolig. 

Kongebakken 4 har også en pige siddende en hel uge ad gangen. Alle udenlandske og kan ikke tale eller forstå dansk. Dette ved jeg kun fra mine gæster så det er andenhånds oplysninger ;-) Kan selv læse mig til i annoncen, at pigen ofte er her i landet for første gang. Så mon disse piger er skatte- og momsregistreret??? Bare en tanke! eller måske et åbent spørgsmål?

Kan supplere med at ingen piger med bare lidt at lave dagligt kan holde til mere end max 4 dage i træk -og da slet ikke hvis vi skal levere top præstation! 

Men det er jo dit valg.

God fornøjelse og god jagt

KYS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Siljenips skrev, for 1 time siden:

Det er da helt utroligt som vi er på eventyr herinde...vent lige... Jeg må lige slå mig på lårene af grin nu!!!!

Sååådan.

For det første har jeg lige rundet 3 år som luder og startede det første halve år på et ægte bordel i Herlev. Derefter ringede CAT til mig og foreslog vi startede sammen i Slagelse. Det gjorde vi så det første halvandet år af min karriere og KUN DER. Vi var de eneste ludere i hele den by efter der havde været tørlagt i 4-5 år pga en brand. Jeg kom desværre til at oplyse Malua fra Sexy Secret en dag om at de "Slagelse fyre" var så søde og rare at hun åbnede et bordel et kvarter efter... Satans osse!!!  -så var den by ødelagt!!! Det er så en helt anden historie. Jeg valgte så at finde en ny by lidt over et år efter og det blev så til Svendborg,hvor jeg har min lejlighed helt privat. Der startede jeg juni 2015 mener jeg det var. Så kære ven på 22 cm -den der med at du har besøgt mig i Svendborg for en 4-5 år siden holder vist ikke vand!!!! Til gengæld kan jeg giver dig mere end ret i at jeg leverer varen ikke bare hver gang men hver ENESTE gang! Derfor er jeg så populær og vellidt og i realiteten er det pisse ligegyldigt hvordan jeg og andre ser ud, der kan levere og ved hvad det drejer sig om og ikke kun for pengenes skyld. Bare vi kan vores shit og elsker det!! BUM.

Så med hensyn til mine billeder som andre en dig på 22 cm, har så travlt med, kan jeg  oplyse jer om at de blev taget i en kælder i Brønshøj sammen med DarkTiger den sindssyge lækre og smukke tøs, for ca. 2 måske 2½ år siden. Samtidig kan jeg jo så også sige at sådan ser jeg altså ud!!! Dog kan jeg tilføje at jeg for 9 mdr siden fik revet min Achillessene helt over i en håndboldkamp og har ikke måtte træne af nogen art lige siden. Derfor tog jeg såmænd 4-5 kg på...piiiis- Mine gæster mener dog det er totalt dejligt med de former.. Tak for det.Det er jeg naturligvis glad for at høre!!!  Jeg har så for 2 uger siden fået tilladelse til at træne op igen og det er jeg så igang med. SÅ de HERRER- DERFOR skifter jeg ikke billeder ud...De er jo pisse lækre!!! Men sikke et eventyr mange af jer har været på i mere end een forstand!!

Det er muligt jeg i virkeligheden ser lidt ældre ud i ansigtet end jeg udgiver mig for, men jeg har altså også 3 virksomheder med hver sin branche ved siden af denne hobby i mit civile liv. At være glædespige er for mig min stress håndtering ;-) 

Slutteligt vil jeg også sige dig tak på 22 cm for at du altid har skrevet pænt om og til mig, selvom jeg ikke er din type. Sådan er der jo så meget der er...Vi kan jo ikke ha kemi med alle på denne jord...Og dog...Det skulle da lige være glædespigen, der rummer dén egenskab!!!

Sådan er jeg jo bare ;-) 

KYS 

Silje

Hej søde Silje og også Peter

Jeg har været hos Silje nogen gang og hun er altid rigtig sød ved mig. Om hendes billeder er nye eller gamle skal jeg ikke kunne sige, det har jeg egentlig ikke lag mærke til. Og nej hun er da heller ikke en kvinde på 20 med struttende bryster og fast røv. Men hun er stadig sød og dejlig. Og som 22 cm også skriver leverer hun altid varen. I hvert fald de gange jeg har besøgt hende.
Det er desværre ikke ret tit jeg er hos hende da jeg af forskellige grunde meget sjældent har mulighed for det. Men har nydt det til fulde hver gang. Og vær nu ikke så hård ved 22, opfatter ikke det han skriver som negativt, men bare som hans opfattelse af tingene. Vi har jo alle forskellig smag.

Hilsen din nytårsdate.

P. S. Trænger du snart til massage igen søde ven?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Siljenips skrev, den 14/3/2017 at 14:40:

Sååådan.

Sådan er jeg jo bare ;-) 

KYS 

Silje

Hej Silje

Først vil jeg så lige, som jeg før har skrevet, stadig pointere at din service eller indlevelse INTET fejler. Du leverer varer og det har jeg på intet tidspunkt, som du selv skriver, været i tvivl om. Men skal da så også lige pointere at jeg kun har været hos dig en gang. Men at det ikke er blevet til mere er absolut kun fordi du ikke lige falder i min smag. Og det skal du på ingen måde klandres for. Men nok om det.
Jeg har gennem flere år arbejdet som fotograf. Tidligere som freelance bl. a. på diverse danske mandeblade der havde for vane at portrættere piger/kvinder i meget lidt tøj, til tider rent faktisk intet tøj. ;-) Senere da verden gik af lave og alt fotografering blev digital har jeg lavet en smule for diverse danske tidsskrifter og et par få udenlandske. Her stiftede jeg så bekendskab med Photoshop som ingen seriøs fotograf tilsyneladende kan leve uden. Da jeg så hen af vejen fandt ud af at man bruger ALT for meget tid på at retouchere billederne så de efterhånden var meget langt fra virkeligheden - ja så droppede jeg den branche. Synes det hele var blevet for poleret og "dukkeagtigt".
Hvor vil jeg så hen med det? Jo - jeg vil derhen at jeg mener at jeg til enhver tid kan kende et Photoshoppet billede, og det er jeg ret så sikker på dine er. Intet ondt i det, men det viser så desværre bare ikke altid tingene som de er i virkeligheden. Og nej, det er da så sandelig ikke kun dine billeder der er det. Det er desværre en tendens der er kommet for at blive overalt hvor der forekommer billeder af mennesker. 
Beklager at jeg tilsyneladende har taget fejl af hvornår jeg besøgte dig i Svendborg. Jeg må have husket forkert for har da på ingen måde grund til at tro at du lyver om tidspunkterne og du har nok også nemmere ved at huske hvornår du begyndte end jeg har. Jeg er efterhånden også en ældre mand der ikke husker så godt længere. Har dog heldigvis noget der minder om potens tilbage endnu, så måske jeg skulle give vores "forhold" en chance og besøge dig engang - hvis jeg da er velkommen? :-)

Hav en god weekend når det kommer så vidt. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helt ny skrev, den 14/3/2017 at 16:32:

Hej søde Silje og også Peter

Jeg har været hos Silje nogen gang og hun er altid rigtig sød ved mig. Om hendes billeder er nye eller gamle skal jeg ikke kunne sige, det har jeg egentlig ikke lag mærke til. Og nej hun er da heller ikke en kvinde på 20 med struttende bryster og fast røv. Men hun er stadig sød og dejlig. Og som 22 cm også skriver leverer hun altid varen. I hvert fald de gange jeg har besøgt hende.
Det er desværre ikke ret tit jeg er hos hende da jeg af forskellige grunde meget sjældent har mulighed for det. Men har nydt det til fulde hver gang. Og vær nu ikke så hård ved 22, opfatter ikke det han skriver som negativt, men bare som hans opfattelse af tingene. Vi har jo alle forskellig smag.

Hilsen din nytårsdate.

P. S. Trænger du snart til massage igen søde ven?

Hejsa igen... 

Ja jeg trænger altid til massage... 

Håber vi ses...Måske til nytår 2017/2018??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Siljenips skrev, den 28/8/2017 at 00:57:

Hejsa igen... 

Ja jeg trænger altid til massage... 

Håber vi ses...Måske til nytår 2017/2018??

Hej sødeste Silje

Du skriver bare til mig næste gang du er i byen. så skal jeg om muligt komme og give dig massage. 

Knus din nytårsdate.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...