TommyHansen 2973 Skrevet 9. Marts, 2017 (edited) Hvorfor er dette billede så fedt? Redigeret 9. Marts, 2017 af TommyHansen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 9. Marts, 2017 jeg synes det er et superfedt billede fordi det skjuler så meget men man kan alligevel liiige ane det - den lange lige vej hvor man virkelig kan brænde hestekræfter af det giver mig en kildrende uro i understellet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 10. Marts, 2017 Tænker heller ikke det er alle der finder det fantastisk fedt.. F.eks synes jeg ikke det er noget specielt.. Asymmetrien generer mit OCD.. Enten skal det være helt ens eller vidt forskelligt.. Den gullige farve gør intet godt for nogen.. Der er en masse der for mig kunne gøre billedet så meget federe.. Men det er alt sammen smag og behag jo.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 10. Marts, 2017 Det afspejlet ikke mit syn på kvinder, ej heller deres seksualitet. Tja... jeg vil smide det kassen med mærkat "Vulgære billeder" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 938 Skrevet 11. Marts, 2017 Det jeg ser er: To frække kvinder, let påklædte, kommer gående hen ad en vej, lige mod mig og de vil kun en ting, og det vil de med mig. Jeg finder det rigtig frækt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg