Hop til indhold
Pumpestok

Gloria - Sweetcats - Herning. Supersød og dejlig pige

Recommended Posts

Jeg ville ha besøgt Cindy.

http://side6.dk/resultatside/?q=sweetcats

Men det var jeg ikke ene om. Hun har ikke være til at få en tid med ( når jeg havde tid ). Altid booket.

Fair nok, pigen er populær.

Men jeg fik at vide Gloria havde masser af tid og hun ser jo også sød ud, så jeg slog til og bestilte 45 min

Jeg får adresse, ankommer, ( de vil ikke ha man skriver hvor det er, Herning midtby ) og bliver lukket ind af en smilende Gloria, i en kort lille kjolesag der ser virkelig fræk ud.

Jeg er ny i det her game. Har ikke besøgt så mange piger. Så jeg blev altså overrasket over hvor SMUK hun er, måske er det bare mig, men hun er altså endnu kønnere end hendes billeder i virkeligheden.

Men jeg blir vist ind i et værelse, rigtigt pænt, hun får penge og smutter et øjeblik mens jeg klæder mig af.

Ind kommer Gloria, vender ryggen til og beder om hjælp med en lynlås, kjolen glider ned og jeg griber om hende bagfra og nusser hende lidt, hun vender sig om, kysser mig ned over bryst og mave mens hun langsomt går i knæ, det ender i en dejlig omgang Superfransk.

Vi går videre med gensidigt fransk, hun hopper så op og begynder at ride mig, efter lige at ha smuttet kondom på, hun rider dejligt langsomt og virker til at nyder det meget selv. Hun kæler for sine bryster og mis og gir små søde lyde fra sig. Så kommer jeg for hurtigt, for hun er bare dejlig og jeg kan slet ikke styre det.

Jeg puster ud, og er lidt træt af mig selv, men hun bemærker ingenting. Hun ligger og sludre løs mens hendes finger går på vandring ned over min vom og ender nede ved kuglerne. Som hun kilder ganske blidt. Så glider hun ned til endnu en gang superfransk. Miraklet sker. Jeg er klar igen.

Denne gang starter vi i missionær og slutter af i doggy og SÅ er jeg både tømt og forpustet og meget meget tilfreds med verden.

Jeg fik noget ekstra tid, for da jeg var ude igen var der nok gået en time. Jeg tror hun ikke har meget at lave, så hun tager sig specielt godt af dem der kommer til hende.

Og hun er altså så stram, trænet og simpelthen SMUK.

Jeg gav 1000 kr for denne oplevelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cindy er også en meget skøn damen :) 

Men tak for tippet med Gloria, det kan være at jeg skal se om jeg kan få en fræk aftale med hende :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...