Hop til indhold
Schweppezz

Ariana school girl first time in Aarhus

Recommended Posts

Eftersom der ikke er nogen som har lavet et indlæg omkring Ariana, så måtte jeg tage en for holdet ;)

Jeg besøgte denne lille skønhed igår (08-03-2017) og hun var helt fantastisk. Hun åbnede døren iført frækt undertøj og et dejligt smil. Jeg synes hun er meget pænere end på billederne, især det første billede synes jeg ikke ligner hende. Hun er mega lille og tynd, hendes krop ligner en på 14-15 år og så har hun den dejligste lille røv. Skulle have spurgt om jeg måtte tage et billede for det var et utroligt syn. Selvom hun er meget tynd så har hun perfekt fylde i røven så hun ikke er helt boney. Hun er super sød og snaksaglig og så skynder hun sig slet ikke med at blive færdig. Jeg havde kun bestilt 15 min til 500 men jeg tror der gik lidt over 20 min før jeg var ude igen. Hun kysser super godt og jeg mener hun sagde hun kun skulle være her i 2 uger så skynd jer ned og besøge hende før det er for sent :)

Jeg har aldrig rigtig forstået hvorfor man skulle gå til den samme pige 2 gange, men hende her ville jeg se hele tiden hvis jeg havde muligheden. ud fra min egen erfaring er det svært at finde tøser med bedre service end hende so bravo to you young lady ;)

https://annoncelight.dk/showad/219490

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Hun har været her noget tid..:) Men fedt..Må heller besøge hende så

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svhweppezz, hvordan fik du fat i hende? Jeg ringede mange gange i går og i morges og sendte sms. Telefonen blev aldrig taget og ikke sms retur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midage skrev, for 39 minutter siden:

Svhweppezz, hvordan fik du fat i hende? Jeg ringede mange gange i går og i morges og sendte sms. Telefonen blev aldrig taget og ikke sms retur. 

jeg ringede til hende for 3 dage siden og fik addressen men tog ikke over til hende før igår og der skrev jeg til hende og spurgte om hun havde tid 15 min efter hun svarede ja jeg skulle bare ringe til hende når jeg nåede en parkerings plads tæt på hende for så at få yderligere oplysninger. jeg tror jeg stod der i 5 min før hun tog sin telefon, for hun tog den heller ikke til at starte med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den unge dame har været fast gæst i Svendborg det sidste års tid.

Hun har kaldt sig Shanel og Emily

Der kan findes en del anmeldelser af hende på Fyn siden for den der gider lede.

De fleste er ret blandede med et sving mod det negative.....

Beskrivelsen af hende som Lille og fin er rigtig nok, alt det andet kan jeg ikke genkende....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...