Chuck 121 Skrevet 9. Marts, 2017 Min Buket list ser sådan ud - Miranda, Dina, Jennifer, Andrea, Selma, Dolly, Fernanda Hvilke rækkefølge anbefaler i ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 9. Marts, 2017 Min bucket list ser sådan ud: Susanne, Birgitte og Hanne og Tove og Anne og Lizzie og Kis - Foruden Agnete, Elisa og Grethe, og Annemerete, og Molly og Lis! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 9. Marts, 2017 tzatiki skrev, for 3 timer siden: Min bucket list ser sådan ud: Susanne, Birgitte og Hanne og Tove og Anne og Lizzie og Kis - Foruden Agnete, Elisa og Grethe, og Annemerete, og Molly og Lis! Du er da bare så herlig, og så elsker jeg bare denne her sang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 9. Marts, 2017 StudineMILF skrev, for 16 minutter siden: Du er da bare så herlig, og så elsker jeg bare denne her sang Haha det havde jeg ikke bemærket sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 9. Marts, 2017 Claire skrev, for 2 minutter siden: Haha det havde jeg ikke bemærket sjovt Hvorfor er det sjovt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 9. Marts, 2017 StudineMILF skrev, for 1 minut siden: Hvorfor er det sjovt ? Hans respons? Altså det er den der sang ikke? Det er da sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 9. Marts, 2017 (edited) Claire skrev, for 18 minutter siden: Haha det havde jeg ikke bemærket sjovt Jeg var faktisk lidt i tvivl om rækkefølgen, så slog den lige op her Den er også til dig @StudineMILF ...altså sangen Redigeret 9. Marts, 2017 af tzatiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 9. Marts, 2017 tzatiki skrev, Lige nu: Jeg var faktisk lidt i tvivl om rækkefølgen, så slog den lige op her Den er også til dig @StudineMILF ...altså sangen Jeg er så gammel, så jeg kan da ikke huske rækkefølgen af navnene og det da også lige meget. Den er da bare så dejlig den sang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MandMedM 179 Skrevet 9. Marts, 2017 Chuck skrev, for 5 timer siden: Min Buket list ser sådan ud - Miranda, Dina, Jennifer, Andrea, Selma, Dolly, Fernanda Hvilke rækkefølge anbefaler i ? Jeg ville tage dem bagfra: Selma, Miranda, Jennifer, Fernanda; Dolly, Dina og Andrea... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 518 Skrevet 10. Marts, 2017 Chuck skrev, den Thursday, March 09, 2017 at 18:15: Min Buket list ser sådan ud - Miranda, Dina, Jennifer, Andrea, Selma, Dolly, Fernanda Hvilke rækkefølge anbefaler i ? Roxana vicky dya salma fernanda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 10. Marts, 2017 tzatiki skrev, den 09-03-2017 at 18:20: Min bucket list ser sådan ud: Susanne, Birgitte og Hanne og Tove og Anne og Lizzie og Kis - Foruden Agnete, Elisa og Grethe, og Annemerete, og Molly og Lis! Priceless Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chuck 121 Skrevet 11. Marts, 2017 LOVER BY CHOICE skrev, for 9 timer siden: Roxana vicky dya salma fernanda Tak LBC Dya kan jeg dog sætte kryds ved :o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 11. Marts, 2017 Hvis der er så mange, og du er i tvivl, så tag dem i alfabetisk rækkefølge. Så kan du måske også huske hvor langt du er nået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 518 Skrevet 11. Marts, 2017 tvr skrev, for 25 minutter siden: Hvis der er så mange, og du er i tvivl, så tag dem i alfabetisk rækkefølge. Så kan du måske også huske hvor langt du er nået Hohihi fed ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chuck 121 Skrevet 12. Marts, 2017 LOVER BY CHOICE skrev, den 10-03-2017 at 22:25: Roxana vicky dya salma fernanda Hvem mon af disse kvinder giver jeg lettest en orgasme - hvis jeg overhovedet kan det på disse piger :o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 518 Skrevet 12. Marts, 2017 Chuck skrev, for 8 timer siden: Hvem mon af disse kvinder giver jeg lettest en orgasme - hvis jeg overhovedet kan det på disse piger :o) Fernanda gav typ 10 sprøjte orgasmer på 10 min hver gang smurte hun det ud i hovdet på mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chuck 121 Skrevet 12. Marts, 2017 Bare hun kommer retur :o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg