Hop til indhold
prøvemanden

ÅRHUS ABSOLUT NYHED

Recommended Posts

Hej,

Prøvemanden kigge på annoncelight, for havde lyst til at prøve en anden end den fast pige, som prøvemanden bruger her i Århus...

Syntes tanken om en MILF lyder fræk og ser https://annoncelight.dk/showad/224465

Det lyder spændende, ringer og får en aftale med hende først på dagen, en omgang med super fransk koster 1200kr...

Tænker det er dyrt for en dansk pige i MILF alderen, men tænker at prøve det...

Ringer og hun lyder sød og venlige, får adressen som er i privat hjem xxxxxx...

man skal ringe når man er tæt på, så kan får man at vide hvor man skal ringe på...

op af trapperne og ind af døren, møder en mørkhåret(farvet) kvinde, slidt i ansigt, med hænge bryster og topmave, sort kjole og selvsiddende strømper altså en helt almenlige kvinde, ganske dejlige for prøvemanden, det kan han godt lide, hun er tættere på de 50 end 40, men giver klart det slidte MILF look.

Ledes ind i bollerummet, hun aftaler en omgang med super fransk, ingen slug...

låner WC til at tisse og vaske tissemanden, har dog lige været i bad, men når det nu skal ind i munden på hende, skal den være helt ren...

tager tøjet af, ligger mig på sengen, ind kommer Maria, tror jeg hun kalder sig..

Tager kjolen ned til hofter,  bryster kommer ud, går i gang med at sutte pik, det gør hun ok, ikke så lang ned af pikken, meste pik hoved, efter et par minutter vil hun have gummi på men vil gerne hun sutter mere, efter 2 minutter mere, så får pikken gummi, og hun ligger sig på ryggen glide i fissen, der er glidecream, så snart prøvemanden er inde stønner hun , åg ja knep mig skat og luder lyde, med lukket øjne, åh ja skat, køre og støder  i bund, men så god er prøvemanden ikke, at kvinder syntes det lige med det samme, men hun tror nok at det får alle mænd til at komme hurtigere... men køre og løfter hendes ben op på skuldren og glider i bund...

Køre i hende, og efter en 5 -8 min vil hun have prøvemanden om på ryggen, og så spille den af med olie, hvilke afslutter...

Prøvemanden kan ikke sige at det super dårligt, men tydligt en kvinde som skal have kunde hurtigt igennem, og køre en rutine...

prisen er for høj, når en smuk ung østpige gør det til 600kr..

 

samlet set. 13 skala..

Stedet: 10 diskret, midt i byen, dårligt er p pladsen, ikke nemt at finde til bilen..dog ligger der betalings p huse tæt på..

Kvinden: 8 udseende er slidt MILF, kroppen er ok for en kvinde i den alder, tatoveringer på bryste/arm mave...

Sex: 6 ikke MILF, husmor ikke noget frækt eller andet, du kommer, men det samlebånds arbejde, hun tilbyder mange ting, så jeg kun prøvet blow og sex...

Prisen: 05, for høj til det som leveres...

gentagelse: 6, prisen som vil afholde mig for at besøge hende igen... får meget får for lidt, der er smukke unge kvinde som kan levere det samme billigere og bedre...

Samlet set:

Det for dyrt og dårligt, fint nok at møde den slidte mor som bor i betonblokken som kan købes til sex, men ikke noget vildt eller andet sex, husmor sex onsdag aften med slukket lys, og ikke en prof pige som jeg betaler, det er mekaniske og rutine præget service, du skal ind, hurtigt komme, og ud,kjolen tages aldrig helt af, så ved man lige den skal hurtigt på igen:-).

prisen skulle ned så kunne hun være en ok oplevelse, hun sagde noget om INGEN private og personlige oplysninger

hun sød og venlige og det løfter hele oplevelse op til en 7.. men det er hendes væsen og ikke hendes sex som løfter... 

Prøvemanden er nok bedre vant fra hans fast pige, som levere bedre og meget biligere, og det farve oplevelse, med det i mente skal i evt besøge hende...

 

Redigeret af Extinguisher
adresse og personlige oplysninger er et klart no-go

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Prøvemand.
Tak for den anmeldelse, meget informativ.

Jeg havde også luret hendes annonce og var blevet lidt lun på tanken. Glad for at du tog en for holdet, jeg ville helt sikkert give en kold fadøl for den anmeldelse :)

Jonas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...