Hop til indhold

Recommended Posts

I efteråret trængte jeg til noget bondage og min faste GP arbejdede ikke så det gik op med min kalender så jeg besluttede mig for at give Trinemuz en chance på et af hendes visitter i Støvring.

jeg ringede til hende og forklarede mig og hun svarede ærligt at det var ikke hendes speciale men hun ville rigtig gerne og da jeg selv kunne medbringe effekter m.m. aftaltevi et møde.

jeg blev modtaget af en dejlig dansk, sød og pæn pige som var helt naturlig og afslappet og da vi havde gennemgået mit medbragte gear og jeg havde forklaret mig gik vi igang.

Det kan godt være det var nyt for hende men hold da op hvor hun gik op i det og hun fandt hurtigt grænserne så jeg fik fuld udbytte af timen.

bagefter talte vi om det og hvordan vi også kunne gøre næste gang og siden har hun så suppleret mit sexliv med mange spændende tiltag som pikbur og fjernstyret buttplug som vi kan styre via mobilen, hvilket er vildtet frækt. Hun har været med til at give mig bedre indsigt i min egen sexualitet og vi bliver ved at udvide repertoiret.

næste gang jeg skal i langtidsbondage er det planen at tilbyde adgang til at bolle mig og jeg glæder mig allerede vildt til det.

Trinemuz er en dejlig all in pige og kan varmt anbefales. Hun går mere og mere ind i dominarollen så hvis man er til det så prøv hende. Hun har efterhånden fået godt med reb og legetøj.

mvh.  En taknemlig lædermand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...