Hop til indhold

Søger GP til blow i min butik i Odense

Featured Replies

Skrevet

God dag alle sammen,

Jeg søger kontakt til en fræk GP/pige/dame, som vil besøge mig i min butik i Odense C, for at give mig et blow uden kondom, sådan lige ved fyraftenstid..

Så hvis i kender nogen, eller der skulle være en fræk GP/pige/dame som læser med, så kontakt mig endelig.

Skrevet
  • Author

Tak, har skrevet til hende, så er det spændende om hun svarer og om hun vil besøge mig...

Tak for tippet..

Skrevet
  • Author

Hej igen alle,

Ja det lykkedes mig faktisk at få kontakt til den pige som der linkes til ovenover, jeg troede også det lykkedes mig at få en aftale i stand, men da vi nærmede os, begyndte hun at trække i land, og det hele endte med at hun holdt helt op med at svarer på mine mails, desværre...

Dette betyder jo så også samtidig at jeg stadig søger hjælp til at få min lille fantasi til at gå i opfyldelse, så alle forslag osv. er meget velkomne. PB må også gerne benyttes.

Jeg håber at der er en som kan hjælpe.

På forhånd tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.