Hop til indhold
Gammelnok

Karina Lorentzen SF

Recommended Posts

Karina brugte Kvindernes Dag på at forsøge at trække eksistensgrundlaget eller hyggeforretningen væk under sine medsøstre. Har hun ret i sine påstande, er det skræmmende tal, men hvor har hun oplysningerne fra? De velfungerende piger går under radaren i de fleste undersøgelser, så klart man får fat i de 'ulykkelige ludere' til diverse statistikker ligesom, det er dem, hun møder i Provest.

Jeg kan ikke argumentere med hende, men håber der er en, der kan tage kampen op med hende.

https://www.facebook.com/pg/karinalorentzendehnhardt/videos/?ref=page_internal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Brutus skrev, for 37 minutter siden:

Jeg er ikke på Facebook. Kan du (må du?) kopiere teksten ind her ?!

Det er en video, du kan godt se den, selv om du ikke har facebook profil. Der kommer en ramme op, og du trykker på - ikke i nu

Tag video fra 7 marts :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Og hun skriver til hindes video

Jeg har dedikeret 8. marts i år til at handle om migrantsexarbejderne - kvinder fra fattige lande, som er drevet af dårlige levevilkår i deres hjemlande, og må slå sig på sexarbejde i Danmark.

Antallet af bordeller i Danmark er stigende - og størstedelen af sexarbejderne i dem er udlændinge fra Ghana, Thailand, Letland, Litauen, Nigeria m.v. - altså fattige lande med svære liv for kvinder.

Kvinderne kender sjældent deres rettigheder i Danmark og lever i høj risiko for vold og udnyttelse. De bor i den by, du bor - men de lever et usynligt liv. I dag bruger jeg kampdagen på at trække deres levevilkår frem i lyset.

DEL videoen og spred viden om migrantsexarbejderne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 3 timer siden:

Og hun skriver til hindes video

.......

DEL videoen og spred viden om migrantsexarbejderne!

Det er ikke med i videoen, men i den efterfølgende debat, skriver hun f.eks.: 

Derudover er jeg personligt tilhænger af et fobud mod købesex.

Jeg er nu personligt tilhænger af forbud mod købesex.

Jeg tolker det som en måde for hende at skaffe lydhørhed for et generelt forbud også for dig, for alle kan jo se det er så synd....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...