Hop til indhold
lfl

Anni - fantastisk pige

Recommended Posts

Jeg havde planlagt et besøg som så gik i vasken. Jeg kiggede så annoncerne igennem og jeg endte med at få en aftale med Anni 

https://annoncelight.dk/showad/182529

Det er nok min bedste oplevelse med en GP indtil dato.

Hun er meget ung i forhold til mig, men det fik hun mig hurtigt til at glemme.

Hun var naturlig, smilende og helt igennem en frisk pige. 

Da hun åbnede døren og jeg så hende bar jeg solgt. Hun er buttet, lige som jeg bedst kan lide det. Hun har et smukt ansigt og fantastisk smukke øjne.

Jeg måtte gå en længere tur da den første hæveautomat var ude af funktion, og da jeg ankom var jeg næsten gennemblødt af regnen, men det tog hun helt roligt og smilende, og lånte mig et håndklæde.

Hun snakkede helt naturligt om det der skulle ske, og på en måde så jeg faldt helt til ro.

Jeg kunne ikke lade være med at kigge i hendes smukke øjne mens vi kælede. 

Selve akten klarede hun til UG med kryds og slange. Hun skriver at hun er mester i blowjob, og det kan jeg kun bekræfte.

Bagefter snakkede vi lidt om løst og fast, hun havde ikke travlt med at få mig ud. 

Jeg havde betalt for en halv time, med jeg er sikker på at der gik længere tid inden jeg forlod stedet igen.

Alt i alt en superoplevelse og jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...