Hop til indhold

Recommended Posts

Ja nu er det jo ved at være noget tid siden jeg besøgte Trinemuz i Støvring (14 dage). Men jeg vil alligevel prøve at genkalde oplevelsen.

Jeg besluttede mig for at besøge Trine, da jeg gennem længere tid havde luret på hendes annoncer og profiler rundt omkring. Billederne er jo ganske gode, og tanken om at ligge og vælte mig i et par store patter tændte mig uhyggeligt meget.

Jeg drog til støvring og parkerede bilen ved støvrings store bollecentral ;-) ringede Trine op og vi aftalte små 15 minutters lagengymnastik. Trine svarede at hun lige skulle i bad og så ville hun være klar. Jeg fik kort efter en sms med værelsesnummeret, og afsted det gik.

Jeg var hamrende nervøs da jeg gik ind af døren, for jeg er før blevet mødt af en der i annoncen påstod at hun var 23, men i virkeligheden nok var nærmere skinddød. - Det var dog ikke tilfældet her..... Langt fra.

Jeg blev mødt af en lille blondine med briller, hvor alle kurver sad som de skulle. Hun kom med en kæk bemærkning da jeg kom ind af døren, og så var jeg ligesom solgt! Nå men af med pengene og tøjet blev smidt i en bunke på jorden. Trine behøvede ikke meget da der kun var et håndklæde mellem hendes lækre krop og mig. jeg blev anvist en blød plet på sengen med kommentaren: "Lige et øjeblik, så kommer jeg og overfalder dig". Trine smed tøjet og lagde sig kælent ved siden af. Ja jeg reagerede som en anden skoledreng (klassens nørd) der havde fået fat i klassens flotteste pige ved at forholde mig tavs og nervøst afventende. Inden jeg fik set mig om havde Trine trukket mig hen over sig og gav mig det dybeste kys! - I ved sådan et kys der går lige i kammeraten. Samtidig med at hun var ved at suge min sjæl ud gennem munden arbejdede hendes hænder med at få kalorius gjort ordentlig hård. Og så var det tilbage på ryggen så kondomet kunne monteres!

Kondomet blev i bedste stil monteret med munden og så gik det tju hej derud af med deep throat og masser af støn. Da vi kun havde aftalt et kvarter gik sengedansen hurtigt over i en omgang blød dressur med Trine ovenpå...... damn at se de patter danse mens ens pik bliver malket af en stram fisse er jo næsten ikke til at stå for. - Ny stilling og afsted som alle dyrene i Hakke Bakkeskoven. 

Tiden går jo hurtigt når man har det sjovt, så inden vi fik set os om ringede alarmen der skulle tilkendegive at nu var turen slut! Trine reagerede ved at slå alarmen fra, kigge på mig med intense øjne mens hun sagde: "Knep mig!" - Det siger man jo ikke nej til! at kneppe en fræk storbarmet blondine med fri ekstratid...... "Jamen jeg har ikke flere penge!?" sagde jeg fjoget og meget forundret. "Jeg har ikke noget andet at lave" kom svaret kælent. Og så gik turen ellers afsted igen indtil jeg simpelthen ikke orkede at kneppe hende mere...... den tøs er jo umættelig :D

Da jeg så havde "givet op" og lagt mig ved siden af trine gik snakken. Hun havde stadig ikke travlt med at få mig sparket ud af døren, og jeg tror vi lå og snakkede i næsten 45 minutter inden jeg fik et dybt langt kys og besked på at jeg måtte have det godt. 

Så var det tid tl at få tøj på, og jeg ved ikke hvad der gik af pigebarnet, men da jeg bukkede mig ned for at binde mine støvler lagde hun sig an og begyndte at onanere...... det er sku svært at finde op og ned på snørrebåndene med en våd og yderst delikat fisse der bliver bearbejdet lige foran sig *SF*

Da jeg så langt om længe var køreklar fik jeg endnu et varmt kys og så var jeg ellers klar til at flyve ud i verdenen.

 

Pigen: 5/5 stjerner

Stedet: tja det er jo bollecentralen i Støvring så de fleste kender jo forholdene

Sex: 5/5 stjerner

Pris: Trine er ikke den billigste i byen, men pris og kvalitet hænger sammen her, men med den ekstratid jeg fik fordi hun var tilpads liderlig har givet mig en ordentlig rabat :)

Chance for gentagelse? Helt klart, jeg kan ikke vente til hun kommer tilbage :D

Link: https://annoncelight.dk/profile/Buttet+pige+22

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...