Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Ku godt hende her

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Selvom hun et i milf age,  så gad jeg godt en sex weekend med her Kerry Russel

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lowmax

jeg havde ikke problem med at lægge billede op, men jeg er heller ikke fuld - endnu :)

dejlig kvinde!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Lowmax skrev, for 18 minutter siden:

jeg havde ikke problem med at lægge billede op, men jeg er heller ikke fuld - endnu :)

dejlig kvinde!

Tak Lowmax er selv ædru....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jo hun er med i en tv serie der er i C klassen i USA,  the americans, om nogle sovjetiske spionere i primofirserne USA, jeg så den derovre, et par afsnit men det var mest scenen i det afsnit, hvor hendes mand skal præstere for hende, at jeg så kende kvaliteter, manden er fake gift med en sekretær i FBI, og så er Kerry lidt jauloux, og vil tages lidt hårdt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm ja jo, hun er da også lækker, jeg har faktisk intet imod de damer fra Afghanistan, med hendes udseende, selvom visse personer vil påstå andet...tak for link VSTGN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Hm, det felar intet i hennes utseende, men hon tänder mig över huvud taget inte.

Var är utstrålningen, glöden, livsglädjen?  På bilderna förefaller hon vara fullständigt uttråkad.

Lille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...